שחקני ב"ש במכתב לנאמן: לא תוכל להוציא שחקנים פצועים לחל"ת

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

השחקנים הודיעו על פציעות של הזרים ושל ביטון, ספורי, קבהא וסבג וטענו: "הוצאת פצועים וזרים לחל"ת היא בניגוד לחוק". אבוקסיס וברדה יגישו ליונגר הצעה נגדית: "זה ייסגר במהרה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפיצוץ בין שחקני הפועל באר שבע לנאמן עולה שלב: השחקנים הוציאו בשעות האחרונות מכתב לעו"ד יצחק יונגר, בו הם מודיעים כי מספר שחקנים פצועים ולא יכולים לצאת לחופשה ללא תשלום. בנוסף, הכדורגלנים כתבו כי הם לא מוכנים לצאת לחופשה.

במכתב, שנשלח בסמוך לשעה 17:00, הועבר המסר הבא: "דוגמאות נוספות לחוסר אחריות מצדך: שחקנים זרים, חיילים ופצועים לא יוכלו לצאת לחל"ת". בין השחקנים הפצועים נמצאים שני זרים, אלטון אקולטסה וארנסטס שטקוס, כמו גם בן ביטון, רמזי ספורי, מרואן קבהא ונאור סבג. במכתב הובהר לנאמן כי גם השחקנים הזרים לא ייצאו לחל"ת.

שחקני באר שבע הבהירו לעורך הדין כי הם דורשים את משכורת חודש מרץ במלואה. כמו כן, הם לא מתכוונים לקצץ ממשכורות יוני ויולי (חלקם מחזיק בכך) במידה ויחזרו לשחק כדורגל.

בתוך כך, שני האנשים היחידים מהצוות המקצועי שעדיין לא סיכמו על המתווה מול הנאמן, הם המאמן יוסי אבוקסיס ועוזרו אליניב ברדה. "בשיחה שערכתי עם יוסי, הוא סירב למתווה קיצוץ של 50 משכרו עד סוף העונה, אך ביקשתי ממנו לבוא עם הצעה נגדית ואני בטוח שברגע שניפגש שוב אנחנו נסגור את הנושא הזה", סיפר עורך הדין יונגר לספורט1.

לגבי ברדה, לפי גורמים במועדון, נראה כי בשלב זה גם הוא מסרב לקיצוץ של 50 אחוז. יונגר אמר בהקשר שלו: "בקרוב אפגש גם איתו ואני מאמין שאנחנו נגיע לעמק השווה". יש לציין כי שארי אנשי הצוות כבר חתמו, אך עד שיונגר לא יגיע להסכמה עם כולם הוא לא יאשר את המתווה.

שחקני הפועל באר שבע הפיצוץ עלה שלב (דני מרון)
שחקני הפועל באר שבע הפיצוץ עלה שלב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי