כפי שפורסם בספורט1: שחקני הפועל ת"א וההנהלה חתמו על מתווה הקיצוץ

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

השחקנים יקצצו 50 אחוז ברוטו משכרם ועשויים לקבל החזר אם יחזרו למגרשים עד יוני. בהודעה נמסר: "קיווינו שמדובר במשבר חולף. הצדדים הבינו שאין ברירה והגיעו למתווה שמקובל על כולם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לאחר הסיכום בין שחקני הפועל תל אביב להנהלה, נערכה היום (חמישי) פגישה בין נציג שחקני הקבוצה, עו"ד רועי רוזן, לבין מנהל הכספים של המועדון, בה הוא חתם בשמם של השחקנים על מתווה הקיצוץ. לאחר מכן הגיעה גם חתימת הבעלים ובחודרוב השאירו את הסיפור מאחור.

מהמועדון נמסר: "ההנהלה הגיעה למתווה קיצוץ בשכר מול עובדי המועדון, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה בשל משבר הקורונה שפקד אותנו ובעקבותיו גם הופסקו משחקי ליגת העל עד להודעה חדשה". 

בהפועל הבהירו כי היו מעדיפים שכל זה לא היה קורה: "אנחנו לא יכולים להגיד שזו סיטואציה משמחת, רצינו להימנע מכך וקיווינו שמדובר במשבר חולף. לאחר מספר שיחות, כל הצדדים הבינו שפשוט אין ברירה – ונרתמו לכך שנצליח להגיע למתווה שמקובל על כולם. השיחות הסתיימו ברוח טובה ובתקווה לימים יפים יותר יחדיו, חזרה מהירה למגרשים והשלמת המשימות שעוד נותרו לנו העונה".


ויתרו על הרבה מאוד כסף. שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)

כזכור, החזרה לשולחן המשא ומתן תחת המתווה של קיצוץ 50 אחוז ברוטו כולל השארת הרכב והדירה לשחקנים, עליו פורסם לראשונה בספורט1 ביום רביעי שעבר, נחתם לאחר שנרשם פיצוץ בין הצדדים. על פי הסיכום, השחקנים יקצצו 50 אחוז ברוטו ועשויים לקבל החזר אם יחזרו למגרשים עד יוני. הקפטנים אוראל דגני, מאור בוזגלו ועומרי אלטמן, שהם גם המרוויחים הגדולים בקבוצה, בישרו שלשום לשחקנים בקבוצת הוואטסאפ כי הושג סיכום.

שחקנים הופתעו לקרוא אתמול כי מאור בוזגלו, שמנסה להקים ארגון שחקנים מתחרה לזה שפועל היום בראשון ניר אלון ומושיקו מישאלוף, החליט להקפיא כרגע את הנושא וגם אם יקום ארגון כזה בעתיד, לא בטוח שהוא יעמוד בראשו.

עוד לפני החתימה על ההסכם אמר שחקן בהפועל תל אביב: "ההסכם הזה מונע כאוס גדול מאוד בהפועל תל אביב. לקלינגר הייתה כאן מעורבות מלאה. הוא וסיני היו הצינור שלנו, אבל המילה האחרונה הייתה של ניסנוב. הוא עשה טוב לשחקנים, ההסכם הזה הכניס המון שקט למועדון. שחקנים ויתרו כאן על הרבה מאוד כסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי