פרסום ראשון: איאד אבו עביד לא חתם על מתווה הקיצוץ בהפועל ת"א

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | אודי ציטיאט

למרות הודעת המועדון, מתברר כי הבלם נותר מחוץ למתווה. סוכנו קבע שיחה נוספת בתחילת השבוע עם ההנהלה, בניסיון לפתור את הסוגיה. גורם: "יש בעיה, אך הכל מתנהל ברוח טובה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם הודיעה אתמול (חמישי) באופן רשמי כי כל השחקנים חתמו על מתווה הקיצוץ, קרי 50 אחוז ברוטו עד תום העונה עם אפשרות לקבל חלק מהכספים במידה והליגה תחזור עד חודש יוני, אולם לספורט1 נודע כי אחד השחקנים לא היה שותף למתווה הזה – איאד אבו עביד.

הבלם וההנהלה, כך מתברר, חלוקים בנוגע לאחד הסעיפים, אך יחד עם זאת נקבעה שיחה שתתקיים בתחילת השבוע בהשתתפות סוכנו דודו דהאן וראשי המועדון במטרה לפתור את המחלוקת ולחתום על המתווה. גורם בהפועל תל אביב אמר לספורט1: "זה נכון שיש בעיה עם איאד והוא עדיין לא חתם, אולם הכל מתנהל ברוח טובה". 

"הנהלת המועדון הגיעה למתווה קיצוץ בשכר מול עובדי המועדון, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה, בשל משבר הקורונה שפקד אותנו ובעקבותיו גם הופסקו משחקי ליגת הבורסה לניירות ערך עד להודעה חדשה", נמסר אתמול מהפועל תל אביב. "אנחנו לא יכולים להגיד שזו סיטואציה משמחת, רצינו להימנע מכך וקיווינו שמדובר במשבר חולף. לאחר מספר שיחות, כל הצדדים הבינו שפשוט אין ברירה – ונרתמו לכך שנצליח להגיע למתווה שמקובל על כולם. השיחות הסתיימו ברוח טובה ובתקווה לימים יפים יותר יחדיו, חזרה מהירה למגרשים והשלמת המשימות שעוד נותרו לנו העונה".


היחיד שלא חתם על מתווה הקיצוץ. אבו עביד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי