קדוש הוצא מקבוצת הוואטסאפ וזכה לתמיכה מההנהלה: "הפך לפורץ דרך"

רן קדוש
רן קדוש | מאור אלקסלסי

בעקבות הפוסט, שוער המשנה של הפועל גרם לכעס רב בקרב השחקנים שטענו: "הוא סוג של בגד בנו". בהנהלת הקבוצה צידדו במהלך עם הודעה רשמית: "אפשר לצפות ששחקנים נוספים יפנימו את המסר וייקחו ממנו דוגמה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפוסט של רן קדוש הבוקר (שישי) בו קרא לשחקני הפועל חיפה לצאת לחל"ת במקום לפתוח הליך של קיצוץ, גרם גרם לכעס רב בקרב שחקני הפועל חיפה מכיוון שהלך בניגוד להחלטת השחקנים בהתנהלות מול המועדון ועל כך שלקח את ההחלטה על דעת עצמו מבלי להתייעץ איתם. בעקבות כך הוצא השוער מקבוצת מקבוצות הוואטסאפ של השחקנים.

שחקן בקבוצה אמר: "הוא סוג של בגד בנו. הוא ניהל את השיחות מול הנאמן כאחד הנציגים שלנו והיינו בעמדה אחת מגובשת. גם אם הוא החליט ללכת לחלת אז זאת זכותו אבל למה לצאת עם זה בפומבי ולהוציא את שאר השחקנים לא בסדר".

קבוצתו של קדוש, הפועל חיפה צידדה במהלך אותו ניסה להוביל שוער המשנה דרך הודעה מטעמה: "רן קדוש הוא ספורטאי ואישיות מהשורה הראשונה והפוסט שפרסם, כמו גם חתימתו על הסכם חל"ת מרצון, מעידים על אצילות נפש והפנמה של המצב הגלובלי בכלל ובישראל בפרט".


זכה לתמיכה מהמועדון, אך גרם לכעס רב בקרב השחקנים. רן קדוש (דני מרון)

"רן קדוש הפך לפורץ דרך בכדורגל הישראלי בכך שהעלה על סדר היום ערכים כמו ערבות הדדית וסולידריות בצורה חד משמעית, כפי שאף כדורגלן ישראלי לא עשה עד כה, ולא בכדי זכה לאלפי תגובות התמיכה על הפוסט האמיץ. אפשר לצפות ששחקנים נוספים יפנימו את המסר וייקחו ממנו דוגמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי