השחקנים הפצועים דורשים לקבל שכר מלא מהפועל באר שבע

רמזי ספורי, מרואן קבהא, דוד קלטינס
רמזי ספורי, מרואן קבהא, דוד קלטינס | דני מרון

המשכורות שכוללות קיצוץ ייכנסו לחשבונות הבנק עוד לפני החג. אחרי המכתב ששלחו לנאמן, ימתינו למוצא פיה של ברקת ואז יוחלט אם לתבוע בטענה לעבירה על החוק. רחמים שוחח בעצמו עם ברקת וניסה לשכנע אותה להישאר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

השחקנים הפצועים של הפועל באר שבע דורשים לקבל שכר מלא מהמועדון, זאת עקב התקנות לפיהן מעמדם שונה משל שחקן רגיל. הפציעה, כך הם טוענים, מונעת גם אפשרות של הוצאתם לחל"ת.

כזכור, לאחרונה איימו השחקנים לתבוע את המועדון ובמכתב ששלחו לנאמן נכתב כי מדובר בהתנהלות לא תקינה. לבאר שבע יש מספר שחקנים פצועים, בניהם שני זרים, אלטון אקולטסה וארנסטס שטקוס. כמו כן, גם בן ביטון, רמזי ספורי, מרואן קבהא ונאור סבג פצועים. כיוון שמחר יחול ערב החג, היום (שלישי) יקבלו השחקנים את המשכורת לחודש מרץ, אך הם לא מתכוונים לתבוע מיידית וימתינו למוצא פיה של אלונה ברקת.

בסביבתה של הבעלים נוטים לנסח הודעה שתצא לפני החג, אך טרם התקבלה החלטה סופית מה היא תכלול ומה הנוסח המדויק שלה. ברקת, כך טוענים בסביבתה, כבר אינה פגועה מהשחקנים, אולם גם אם תחזור השקעתה תהיה מינימלית והתקציב יירד משמעותית.


שטקוס. בין השחקנים הפצועים (דני מרון)

אתמול התברר שמי שצפוי להישאר תקופה נוספת במועדון הוא המנכ"ל אסי רחמים. "אמשיך לסייע כמה שרק אוכל על מנת שהמועדון שיסיים את העונה הנוכחית בצורה הטובה ביותר ויעמוד על הרגליים, גם לפתיחת העונה הבאה. לאחר מכן אסיים את תפקידי", אמר אתמול בשיחה עם ספורט1. "ההתנתקות שלי לא הייתה אמוציונלית, הדבר הנכון אחרי כל כל הרבה שנים הוא לדאוג להתייצבות. הבטחתי לאלונה וליונגר שאם אצטרך, אשאר עד תחילת העונה הבאה. זאת המחויבות שלי, לסיים יפה אחרי 10 שנים כמנכ"ל במועדון ולהעביר את המקל ללא תקלה. אני לא עומד עם סטופר לאף אחד, אבל ארצה שהעניין הזה ייתחם בתוך זמן. גם אני צריך לדאוג ליום שאחרי".

רחמים עצמו, כך מתברר, שוחח עם ברקת וביקש ממנה להישאר בתפקידה ובמקביל לבחון את עתידה בחודשים הקרובים. "אין ספק שאסי דואג מאוד לעתיד המועדון, אבל בלי הסכמה של אלונה לא ניתן יהיה לעשות דבר". אם ברקת תחליט להישאר, אומרים במועדון, גם המנכ"ל יישאר איתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי