פרסום ראשון: הפועל באר שבע שילמה משכורות לעובדים, אבל לא לשחקנים

בן ביטון, מיגל ויטור
בן ביטון, מיגל ויטור | אריאל שלום

השחקנים הופתעו לאחר שלא קיבלו שכר בניגוד לאבוקסיס, עוזריו ושאר העובדים. הסיבה: במועדון הוחלט להמתין למחר, מתוך ניסיון להגיע לסיכום על מתווה הקיצוץ עד כניסת החג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע, באמצעות עו"ד יצחק יונגר, העבירה היום (שלישי) משכורות לכל עובדי המועדון על פי מתווה הקיצוץ שסוכם עימם, אך החליטה לעכב את משכורות השחקנים – כך נודע לספורט1.

המאמן יוסי אבוקסיס ושאר הצוות המקצועי קיבלו משכורות גם הם, אלא ששחקני הקבוצה התבשרו כי המשכורת תתעככב. הסיבה: השחקנים התבקשו להצהיר האם הם מוכנים להגיע לסיכום הכולל משכורת חודש יוני ובנוסף להפחית 50 אחוז מדמי אחזקת הרכב וכן דמי אחזקת הדירה לשלושה חודשים, או שיצאו מחר באופן סופי לחל"ת.

חלק מהשחקנים הופתעו, כיוון שהיו אמורים לקבל את המשכורות עבור 18 ימי עבודה ואחד מהם אמר: "חיכינו שהכסף ייכנס לחשבון, אבל לא קיבלנו כלום. צריך לבדוק מה קורה עם הקבוצה". הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, מסר בתגובה: "עד מחר אחליט האם להעביר את משכורות חודש מרץ על פי מתווה החל"ת, או על פי מתווה הקיצוץ, במידה והשחקנים יגיעו לסיכום".

מה עוד הוחלט? מכיוון שהמועדון לא יכול להוציא שחקנים פצועים, חיילים וזרים לחל"ת, משום שאינם זכאים להירשם ולקבל דמי אבטלה, הם יפרישו להם סכום גבוה יותר משאר השחקנים שיצאו לחל"ת – 9,900 שקל.

ההערכה היא שמחר אלונה ברקת תוציא הודעה לגבי המשך דרכה במועדון, אך הבעלים עדיין לא אישרה סופית את הנוסח וגם לא החליטה האם להוציא הודעה בעניין הזה ערב החג, או להסתפק בברכת חג שמח לעובדי המועדון.


אלונה ברקת (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי