כץ שינה מספר סעיפים, שחקן בהפועל חיפה: "רוצים להיות רגועים בערב החג"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | דני מרון

דריכות בכרמל. השחקנים העבירו את ההסכם ליועץ המשפטי שלהם ומחכים לאישורו, היעד: לחתום עד שעות הצהריים. שני הצדדים שומרים על אופטימיות. מהמועדון נמסר: "קרובים לסיכום על מתווה תיקון שכר השחקנים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"אנחנו בסך הכל רוצים להגיע לערב החג רגועים כשאנחנו כבר אחרי ההסכם", כך אמר הבוקר (רביעי), שחקן בהפועל חיפה לספורט1, בתקווה כי המתווה עליו סוכם בימים האחרונים ייחתם כעת. הבוקר קיבלו השחקנים את ההסכם מהבעלים יואב כץ ששינה מספר סעיפים, והם העבירו אותו ליועץ המשפטי בכדי להבין את השינויים של כץ ולוודא עד כמה הם משפיעים על החוזה עצמו.

בכל מקרה, בקרב שני הצדדים מנסים לשמור על אופטימיות ומקווים שהסאגה הארוכה של השבועות האחרונים תסתיים והשחקנים יקצצו 50% משכר הברוטו בחודש מרץ ועוד 50% משכר הנטו בחודשי אפריל ומאי.

אגב, בקרב השחקנים גם ביקשו להבהיר כי הם רוצים שאם הליגה תחודש ואף יהיה אפשר לקיים משחקים עם קהל – הם יקבלו החזר כספי מסוים. כמו כן, השחקנים מדברים על כך שבמידה שלא ייחתם ההסכם בימים הקרובים, הם מצפים לתשלום מחצית משכר מרץ כשהקבוצה עוד הייתה פעילה. גם בארגון השחקנים מקווים לסיום הסאגה ומאמינים שעד שעות הצהריים תתקבל התשובה מהיועצים המשפטיים והשחקנים יחתמו על ההסכם.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ההסכם ייחתם בצהריים? (מאור אלקסלסי)

מהפועל חיפה נמסר בתגובה לפרסומים שונים בנושא: "בעקבות מאמץ משותף של כל הנוגעים בדבר אנחנו קרובים לסיכום על מתווה תיקון שכר השחקנים בעקבות הנסיבות. החתימה על ההסכם מתעכבת בעקבות נוסח טיוטה של עורכי הדין של ארגון השחקנים שאינו עולה בקנה אחד עם המתווה, תיקון שאנו מקווים שיתבצע בהקדם. מומלץ לכולם להתאזר בסבלנות להתמקד במו"מ ולא לנסות להפעיל לחצים באמצעות התקשורת".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי