Sport1 Banner

פליפה רודריגס: "בימים הראשונים בישראל פחדתי לישון בלילה"

פליפה רודריגס
פליפה רודריגס | מאור אלקסלסי

הקשר האורוגוואי של הפועל תל אביב מחמיא לממשלת ישראל על התנהלותה בימי מגפת הקורונה, אולם חושף כי תחילת הדרך הייתה קשה: "חתמתי על אחד החוזים הטובים בקריירה, אבל חששתי מאוד"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רק בינואר האחרון הצטרף להפועל תל אביב הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס. מדובר בשחקן שלאורך הקריירה לא החזיק מעמד באותה קבוצה יותר משנה וחצי ונראה היה שגם דרכו בישראל תסתיים מוקדם מהצפוי לאחר שאיבד במהרה את מקומו בהרכב של ניר קלינגר ובעקבות פגרת הקורונה היה ניסוין להשתחרר מחוזהו, אולם בסופו של דבר הוא קיצץ בשכרו ונותר בישראל.

הלילה (בין שבת לראשון) הוא התראיין בארגנטינה וסיפר על הפחד לחיות בישראל – דווקא לא בגלל המגפה העולמית, אלא בעקבות רקטות שנורו לעבר המרכז בימיו הראשונים כשחקן הפועל ת"א. "פחדתי מאוד שיהיו הפצצות. הגעתי לישראל אחרי שחתמתי על אחד החוזים הכי טובים בקריירה שלי ובלילה פשוט לא הצלחתי לישון בגלל הפחד מאזעקות", סיפר הקשר שאשתו מצפה ללדת ולהם גם שני ילדים.

דווקא בכל הקשור לקורונה, רודריגס רגוע: "הכל פה מאוד רגוע, עבר החשש להיות במדינה אחרת בזמן המגפה. ברחובות אין כמעט אנשים ואלו שנמצאים עוטים כפפות, אלו צעדים שנעשו על ידי הממשלה". כידוע, הפועל תל אביב תכננה לשוב לאימונים השבוע, אבל נאלצה לדחות את תכניותיה בעקבות הבהרות שהתקבלו ממשרד הבריאות.

עוד באותו נושא: ברונו פרננדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי