המודל החדש של ב"ש: כך תיקבע מדיניות שחרור ומכירת השחקנים

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | אריאל שלום

עו"ד יונגר ורחמים יבנו מספר מודלים שיתבססו על מועד חזרת הקהל, הקיצוץ בזכויות השידור והספונסרים: "נערוך מספר מתווים", אישר הנאמן. אבוקסיס יצטרף כדי לקבל החלטה מקצועית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נערכת לקראת הכנת מתווה שיהיה תקף למספר תרחישים בעונה הבאה. המתווה ייכתב לאחר פגישה שתיערך במהלך הימים הקרובים בין הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, לבין המנכ"ל אסי רחמים.

במועדון הגיעו למסקנה שרמת הקיצוץ בעונה הבאה וכן נושא שחרור ומכירת שחקנים יהיה מושפע מהאופן בו יחזרו למגרשים – המועד בו תשוב הליגה, אפשרות לכניסת קהל למגרשים או עריכת משחקים ללא קהל, נושא זכויות השידור והספונסרים. השניים ייפגשו עם המאמן יוסי אבוקסיס כדי לבחון את ההכנות שלו לעונה הבאה. "אם ישנם שחקנים שלא בתוכניות, הם הראשונים שישוחררו", הבהירו במועדון. בשלב הבא, יוזמנו השחקנים לשיחות אישיות.

הכוונה היא לבנות מודל שעל פי תיקבע אותה מדיניות, כשכבר עתה ברור כי במועדון מתכוונים לקצץ בשכר השחקנים וכן למכור או לשחרר מספר שחקנים תמורת ויתור על החוזה שלהם. יחד עם זאת, חזרת הליגה ללא קהל עשויה להוביל לשחרור מאסיבי יותר. בקרוב יוזמן גם נציג הספונסר הראשי, תדיראן, לשיחה. המטרה היא לבחון את המשך ההתקשרות עמו, שהוא חלק מרכזי בקבלת ההחלטות לקראת העונה הבאה.


תיערך שיחה בקרוב. אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

ויש גם חריג לעניין הזה: השבוע פרסמנו כי שחקני הקבוצה מתאגדים לצורך קבלת החלטה משותפת בעניין עתידם. השחקנים לא מוכנים לקצץ בשכר לפני שיקבלו הודעה האם הם בתכניות המקצועיות של הקבוצה. הסיבה לכך: השחקנים סבורים כי אם יקצצו בחוזה ויקבלו הודעה כי הם לא בתכניות, הם יצטרכו לקצץ פעם נוספת כדי לחתום בקבוצה אחרת. "קשה להאמין שקבוצה אחרת, בטח בתקופה פוסט הקורונה, תשלם את אותם סכומים, גם אם מדובר בסכומים שאחרי הקיצוץ. אי אפשר לומר שמצד אחד עולם הספורט יקצץ בסכומים ומצד שני לא להתחשב בנו", אמר אחד השחקנים.

"אסי רחמים ואני ניפגש משום שהוא לוקח חלק מהותי בכל המהלך הזה. זה נכון שניפגש גם עם יוסי אבוקסיס", אישר עו"ד יונגר לספורט1. "לגבי התכנית יש אי ודאויות, בעיקר הקהל. יכול להיות שנערוך מספר מתווים ואז נקבל החלטות לפי ההשלכות של החזרה למגרשים. במצב רגיל, שחקן במצב יכול לומר שאם לא נשלם הוא יילך למועדון אחר, אבל לא בהכרח תהיה לו הצעה יותר טובה. לא שחסר שחקנים למועדונים אחרים. הכל יהיה מושפע מהכל. יכול להיות שלא נוכל לסגור עם כל השחקנים עכשיו כי אי הודאות גדולה. במצבים כאלה, עדיף ודאות גם בסכומים נמוכים יותר של תקציב. בשורה התחתונה, הקהל משנה ב-180 מעלות את נושא התקציב לעונה הבאה".

על המנכ"ל אסי רחמים אמר: "אני מקווה שיישאר כמה שיותר זמן. הוא דמות מפתח בכל הסיפור הזה. הוא מאוד רצוי במערכת".


אסי רחמים. "דמות מפתח" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי