מסתמן: משרד הבריאות יאפשר חזרה לפעילות מצומצמת בכדורגל בימים הקרובים

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

תוכנית היציאה: משרד הבריאות צפוי לאשר בקרוב חזרה לאימונים במתכונת מצומצמת. שתאפשר לקבוצות לחזור לאימונים, תוך שמירה על היגיינה, ותורחב אחרי יום העצמאות

(גודל טקסט)

תוכנית היציאה של המשק הישראלי ממשבר הקורונה עדיין לא כוללת את פתיחת אירועי התרבות, אולם על פי הערכות של בכירים במנהלת וגורמים במשרד הבריאות, ייתכן מאוד שכבר בשבוע הבא יוסרו חלק מהמגבלות שיאפשרו פעילות מצומצמת של קבוצות הכדורגל. מוקדם יותר השבוע פירסמנו את תוכנית החזרה של הכדורגל הישראלי, ונראה כי קבוצות הכדורגל אכן יחזרו לפעילות אימונים במהלך חודש מאי.

נכון להיום (שישי), מסתמן כי בשלב הראשון יתיר משרד הבריאות למנהלת לאפשר לקבוצות אימונים בזוגות. אמש אישר ראש הממשלה כי מגבלות התנועה יורחבו ותתאפשר פעילות ספורטיבית של עד שני אנשים במרחב של 500 מטר מהבית בלבד, אולם על פי הערכות זהירות יתאפשר לספורטאים להתאמן במתכונת מצומצמת ותחת הגבלות, שחלק מהן יוסרו לאחר יום העצמאות. במנהלת ימתינו לדיון נוסף שיתקיים במהלך השבת בנוכחות שרים, אז צפויות להתקבל החלטות חדשות בנוגע לחזרת המשק לפעילות.

"ברגע שהקניונים ומרכזי הקניות יחזרו לפעילות, גם הכדורגל ושאר ענפי הספורט יחזרו לפעילות מצומצמת", אמר אתמול אחד מחברי הכנסת לאחר הדיון. בעקבות ההערכה כי מרכזי קניות וקניונים יפתחו לאחר יום העצמאות, בכדורגל הישראלי ישנה אופטימיות זהירה לגבי החזרה לאימונים, תחת מגבלות מרחק ושימוש באמצעים היגייניים, סמוך ל-1 במאי. אתמול אמר יו"ר המנהלת ארז כלפון בשיחה עם ספורט 1 כי הוא ימתין עד אמצע מאי לחזרה לפעילות אימונים מלאה.

 
 
 

"ברגע שהקניונים ומרכזי הקניות יחזרו לפעילות, גם הכדורגל ושאר ענפי הספורט יחזרו לפעילות" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי