אימונים בזוגות: קבוצות ליגת העל נערכות לקראת חזרה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דוברות הפועל תל אביב

כפי שפורסם בספורט1, משרד הבריאות יאפשר חזרה לפעילות מצומצמת. הלילה: השרה רגב ניסתה לשכנע את ראשי מערכת הבריאות לאפשר לקבוצות הכדורגל להתאמן בקבוצות של עשרה

(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1 ביום שישי האחרון, במסגרת תכנית היציאה מהמשבר צפוי לאשר משרד הבריאות חזרה לאימונים של קבוצות הכדורגל במתכונת מצומצמת, בקבוצות של זוגות עד חמישה או עשרה אנשים. על פי התכנית, הפעילות תורחב ככל הנראה אחרי יום העצמאות, תוך שמירה על אמצעים היגייניים.

יחד עם זאת, חזרת הקבוצות אינה מרמזת עדיין על חזרת הכדורגל הישראלי למגרשים, שכן המתווה עדיין לא מכיל תאריך לגבי חזרה לאימונים מלאים. כעת, קבוצות ליגת העל, ביניהן הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, צפויות להצטרף למכבי חיפה ומ.ס אשדוד לחזור החל מהשבוע הקרוב לאימונים בצורה הדרגתית. שאר קבוצות הליגה יצטרפו גם כן בהדרגה.

פעילות הספורט בזוגות אפשרית כרגע ברדיוס של 500 מטר מהבית, אולם משרד הספורט צפוי לאשר הקלות למועדוני הכדורגל. השרה מירי רגב פעלה הלילה כדי לאשר מתווה שבו הכדורגל יחזור לפעילות חלקית, כך שתוך ימים אחדים יהיה ניתן להתאמן בקבוצות של עשרה. בישיבת הממשלה הלילה ניסתה רגב לשכנע את ראשי מערכת הבריאות להחזיר את ענף הכדורגל לפעילות מהירה, וזאת בניגוד לענף הכדורסל שמתבסס על לא מעט זרים, שחלקם לא נמצא בארץ.

במנהלת הליגה עדיין שבים ומדגישים כי רק חזרה לפעילות מלאה תוביל להחזרת פעילות הכדורגל במגרשים. היו"ר ארז כלפון, כפי שפרסמנו הבוקר, ממתין להחלטה של פרופ' איתמר גרוטו בתחילת חודש מאי, אך במנהלת ובהתאחדות פסימיים לגבי אפשרות שהכדורגל יחזור לפעילות מלאה של אימונים תוך פחות מחודש. כלפון הבהיר כבר כי ימתין לאמצע החודש הבא וזאת בניגוד להודעתו המוקדמת, לפיה המועד הרצוי לחזרת הפעילות הוא ה-1 במאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי