"עזב את מכבי חיפה על דעת עצמו": אלאבס תובעת את פוקס

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

הקשר הקמרוני, שמיעט לקבל דקות ממרקו בלבול ועזב בחודש ינואר, עלול להיחתך מקבוצתו הספרדית שטוענת להפרת חוזה: "אפילו לא חזר אלינו, לא נסע לצרפת". וגם: האם הירוקים ניסו לצרף את חלוץ ספורטינג חיחון?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למעלה משלושה חודשים מאז שז'אנדו פוקס עזב את מכבי חיפה וחזר לאלאבס ממנה הושאל, לספורט1 בראיון פרידה מיוחד סיפר הקמרוני בזמנו ש"אפשר לספור את כמות הדקות ששיחקתי על עשר אצבעות", הגיעה תגובת המועדון הספרדי.

אמנם פוקס רשם רק שתי הופעות בהרכב בחצי השנה שלו במכבי חיפה ושותף חמש פעמים נוספות כמחליף, לכל היותר ל-15 דקות בכל פעם (בסך הכל לזכותו 144 דקות ליגה ו-120 בגביע המדינה), אבל אלאבס, על אף שתחילה היה נראה שתבקש להחזירו כדי למצוא לו קבוצה אחרת להמשך העונה ובכך להעניק לו דקות משחק משמעותיות, מתכוונת לתבוע את הקשר.

סרחיו פרננדס, המנהל המקצועי של אלאבס, שוחח אמש (ראשון) עם התקשורת הספרדית ואמר ל"אס": "יש לנו במועדון מספר שחקנים ששייכים לנו ועברו לקבוצות אחרות בהשאלה לאור ההסכם שלנו עם סושו, אבל אחד מהם החליט לעזוב את מכבי חיפה על דעת עצמו כי הוא לא נהנה שם ולא היה מרוצה מכמות הדקות. הוא עשה את זה לפני חג המולד ופשוט חזר לצרפת ולא אלינו לוויטוריה", טען.


הסתבך עם אלאבס. פוקס (מאור אלקסלסי)

פוקס, רק בן 22, היה אחד השחקנים שנבחנו באלאבס בקיץ האחרון וזכה לחוזה עד 2023 המוערך בכ-400 אלף יורו לעונה ובו סעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו, אולם כעת אלאבס תנסה להתיר את הסיכום מולו בבית המשפט בטענה להפרת החוזה בכך שעזב את מכבי חיפה על דעת עצמו. בימים אלה פוקס נמצא בצרפת עם אשתו, דבר מה שמטריד גם כן את ראשי אלאבס.

בתוך כך, בתקשורת בספרד גם נטען אתמול כי מכבי חיפה ניסתה לצרף בינואר בהשאלה את החלוץ אלברו ואסקס מספורטינג חיחון, אולם בסופו של דבר הוא נשאר ולפני עצירת הליגות בעקבות התפשטות הקורונה אף קנה מחדש את מקומו עם שני שערים משמעותיים בליגת המשנה בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי