קהת: "מתוסכלים מחוסר הוודאות". דגני: "קשה לאוהדים, כדורגל זה החיים שלהם"

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

קשר מכבי נתניה סיפר על התחושות במהלך פגרת הקורונה: "לא שומעים על שום תכנית שעוסקת בכדורגל". קפטן הפועל תל אביב: "מתגעגע לראות את בלומפילד אדום". אלמוג בוזגלו מהפועל חיפה: "נפגענו נפשית"

(גודל טקסט)

"אנחנו, כל אנשי הספורט, נמצאים באי ודאות גדולה וזה מאוד מתסכל. אנחנו לא שומעים על שום תכנית שעוסקת בהחזרת הכדורגל". הדובר הוא רועי קהת, קשר מכבי נתניה, שסיפר לספורט1 על התחושות והחששות בזמן פגרת הקורונה. "נפגענו מהמצב, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה פיזית. בנוסף, הקהל משווע לספורט, שהוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים של המוני אנשים. ספורט זה חיוני".

אוראל דגני מהפועל תל אביב הוסיף: "התקופה הזו לא קלה בכלל. מגיל 18 אני רגיל להתאמן כל יום, לפגוש את החברים לקבוצה, להיות באספות טקטיות, להגיע לאימונים ולהתרגש מהבוקר ביום של משחק. אנחנו כבר יותר מחודש בלי. אני מתגעגע לכל זה. אני מתגעגע לשמוע את הקהל. אני מתגעגע לעלות לדשא ולראות את אצטדיון בלומפילד אדום. אני בקשר עם הרבה אוהדים ויודע כמה זה קשה להם, כדורגל זה החיים שלהם. אני מקווה שבקרוב  נוכל לחזור, כולנו, למגרשים".

"אין ספק שההרגשה רעה בגלל כל מה שקורה בעולם, מדובר במאבק על החיים של כולנו", כך הבהיר בלם בני סכנין סארי פלאח. "אנחנו נפגעים גם מבחינה בריאותית וגם מבחינת הפרנסה שלנו. אין דבר יותר קשה מאשר שמישהו לוקח לך את הדבר שאתה חי בשבילו, כולנו מקווים לימים טובים יותר בהקדם".

אלמוג בוזגלו מהפועל חיפה הצטרף לחבריו "אני בריא ומרגיש טוב מבחינה פיזית. בגלל שאין שום דבר יותר טוב לעשות, אני מתאמן כמה פעמים ביום. המצב הוא מאוד קשה ובעייתי גם לשחקנים וגם לאוהדים שקשורים מאוד למשחק הזה. מעבר לפגיעה הכלכלית שמוערכת בעשרות אלפי שקלים, הפגיעה נפשית אפילו קשה יותר. כל כך הרבה זמן בלי לקום בבוקר לדבר שאתה אוהב ועושה מגיל שש. אין לנו את האנרגיות של הקהל, את השירים ואת המתח לפני משחקים. זה מאוד חסר. אני מקווה לחזור לשגרה במהרה ומאחל בריאות לכולם".


"הפגיעה הנפשית קשה מהפגיעה הכלכלית" (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי