גורמים במשרד הבריאות אישרו: פעילות הכדורגל צפויה להתרחב לאחר יום העצמאות

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

התוכנית: ייתכן והשחקנים יחזרו להתאמן בקבוצות של יותר מעשרה במתחם אך בצדדים שונים של המגרש. גורמים בהתאחדות עדיין מבהירים: "יש עוד סיכוי לחזרת הכדורגל"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה קיבלו מסר מראשי מערכת הבריאות לפיו לאחר יום העצמאות ניתן יהיה להרחיב את פעילות השחקנים על המגרש, כפי שפורסם בספורט1. על פי המתווה, ייתכן שהשחקנים יחזרו להתאמן בקבוצות של יותר מעשרה באותו מתחם, אך במקומות שונים במגרש. כלומר, קבוצה אחת בת עשרה שחקנים תתאמן בצדו האחד של המגרש, ואחרת בצד השני. מכיוון שישנם יותר מ-20 שחקנים, ייתכן שהקבוצות יחלקו את הקבוצה לשלוש קבוצות קטנות וכך יצמצמו את הסיכון למגע בניהם.

בשיחה נוספת שנערכה בין פרופ' איתמר גרוטו לראשי מנהלת הליגה נמסר כי הוא לא סותם את הגולל על חזרת הכדורגל, אם כי ההערכה שלו לגבי חזרה מלאה עדיין פסימית. גורם בכיר במשרד הבריאות אמר לספורט1 כי "ההערכה של גרוטו נובעת מכל מיני אלמנטים נוספים. אם הכדורגל הישראלי יחזור לאימונים חלקיים אחרי יום העצמאות, זה אומר שרק באמצע יוני הם יוכלו לחזור לאימונים מלאים. האם יצליחו לקיים את הליגה ביולי? אני לא חושב. נצטרך לחכות ולראות מה עושים. עד החמישי במאי, התמונה תתבהר".

"אם זה יקרה אחרי יום העצמאות, יש עדיין סיכוי שנחזיר את הכדורגל", אמר אתמול גורם בהתאחדות לכדורגל, שם טוענים כי הם החותמת האחרונה בעניין חזרת הליגה. בינתיים, שחקני ליגת העל מתכננים להרחיב את הקמפיין שלהם ברשתות החברתיות בנוגע לחזרה למגרשי הכדורגל.

איתמנר ניצן מול ניקיטה רוקאביצה (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי