ליגת העל לא תסתיים באילת: האפשרויות האמיתיות נחשפו

יונתן כהן, טרנט סיינסבורי
יונתן כהן, טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

בשיחה עם ראשי משרד הבריאות והספורט, עלו אופציות שונות לבחירת מגרש בצפון, המרכז והדרום. המנהלת: "באילת אין התשתית הנדרשת, ממשיכים במאמצים לחידוש הפעילות"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה ערכו היום (שלישי) שיחה עם נציגי משרדי הבריאות והספורט, בה עלו אפשרויות שונות לאירוח המשחקים בליגת העל, זאת למקרה שהכדורגל הישראלי יחזור עד חודש יוני. בין האופציות שעלו: אירוח חלק מהמשחקים במגרשי האימון בווינגייט (אפשרות שעדיין קיימת), אירוח במגרשי "דן אכדיה" בקיסריה (אפשרות שירדה מהפרק) והאפשרות היותר ריאלית: אירוח בשלושה מוקדים שונים בישראל. האצטדיונים שעלו על הפרק הם סמי עופר בחיפה, נתניה או המושבה במרכז וטדי או טרנר בדרום.

ממנהלת הליגות בכדורגל נמסר בתגובה: "מנהלת הליגות עובדת מול משרד הבריאות ומשרד הספורט כדי להשיב במהרה את פעילות הכדורגל בליגות המקצועניות. נדגיש כי לא התקבלה שום החלטה לגבי קיום טורניר או משחקים בעיר אילת. לאור הצעה שעלתה, נעשתה בדיקה ראשונית בה עולה כי אין בעיר את התשתיות הנדרשות. אנו ממשיכים כאמור בכל מאמץ לחידוש פעילות הכדורגל המקצועני".

ח"כ יואל רזבוזוב ממפלגת "יש עתיד" הגיב ליוזמה לקיים טורניר באילת לסיום ליגת העל ואמר לספורט1: "אני שמח שהדברים זזים אבל לצערי הרעיון לא ישים ולא תואם עם אנשי המקצוע ובעלי הקבוצות. לא ניתן לקיים טורניר של 61 משחקים, במגרש דשא סינטטי אחד, ללא תאורה וללא עמדת שידור בטמפרטורה של כמעט 40 מעלות. חייבים לקחת את הנושא הזה ברצינות, לקיים ישיבה דחופה בין אנשי משרדי הבריאות והספורט לבעלי הקבוצות ואנשי המקצוע בתחום, ולמצוא פתרון רציני יותר. הפתרון המסתמן הוא לא יותר מאשר גימיק לסחיטת כותרות".

שחקני בית
שחקני בית"ר י-ם. הכדורגל ישוב לטדי? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי