אקס מכבי ת"א המליץ לטרבזונספור להחתים את וואקמה

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

שוטה ארבלדזה, מאמן הצהובים בעונת 2016/17, חשף כי הוא שוחח בטלפון עם נשיא הקבוצה הטורקית והחמיא לניגרי: "הכרתי אותו ממש טוב"

(גודל טקסט)

שוטה ארבלדזה המליץ לראשי טרבזונספור לצרף בזמנו את טוני וואקמה מהפועל באר שבע, כך חשף היום (רביעי) המאמן בן ה-47 שכזכור אימן את מכבי תל אביב בעונת 2016/17 והכיר מקרוב את האיכויות הרבות של שחקן הכנף הניגרי. האם העסקה הייתה יוצאת לפועל בכל מקרה? סביר להניח שכן, אך כנראה שלעולם לא נדע.

"שוחחתי בזמנו עם נשיא טרבזונספור על טוני וואקמה, הוא התקשר ושאל אותי לגביו", כך סיפר ארבלדזה. כשנשאל מה הוא גילה לראשי הקבוצה הטורקית על הניגרי, הגאורגי ענה בקצרה ואישר שהוא המליץ לצרפו: "כבר הכרתי אותו ממש טוב מבאר שבע, אז אמרתי להם שמדובר בשחקן טוב מאוד".

מה הקשר של ארבלדזה לקבוצה הטורקית, אתם שואלים? ב-119 הופעות כשחקן טרבזונספור, במדיה שיחק שלוש שנים בשתי קדנציות שונות, הוא כיכב עם 76 שערים, 23 בישולים ושני תארים מקומיים (גביע וסופר-קאפ). ב-2015, לאחר שלוש עונות בקסימפשה, הוא מונה למאמן טרבזונספור אך התפטר חודשים ספורים לאחר מכן.

באשר לוואקמה, נזכיר כי הוא נמכר תמורת כמיליון יורו מבירת הנגב ושחוזהו בטורקיה שודרג כבר מספר פעמים לאור יכולתו הפנומנלית, שכוללת 13 שערים ו-11 בישולים ב-37 משחקים בכל המסגרות העונה. זו למעשה עונה שנייה ברציפות שהוא מגיע לספרות כפולות בשערים ובבישולים בטורקיה, וזו כמובן עונה שאנו עוד מקווים שתימשך.




ארבלדזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי