ורד: "הספורט הכרחי", זלקה: "האוהדים רוצים את המפלט"

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

שחקני הכדורגל בישראל ממשיכים במחאה, קפטן בית"ר ירושלים: "חשוב שיתחילו לגבש תכנית חזרה". אופיר מזרחי: "לא נעים להיות במצב הזה". לירוי צעירי: "קשה לנו ללא הכדורגל"

(גודל טקסט)

מחאת שחקני הכדורגל בישראל בעקבות דבריו של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, נמשכת גם הערב (רביעי). לאחר הדברים הקשים שנאמרו מצד פיראס מוגרבי, עטאא ג'אבר ועוד, הפעם הגיעו תורם של ארבעה שחקנים נוספים אשר שוחחו עם ספורט1 על הסיטואציה הקשה.

קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה הבהיר כי לא רק השחקנים נפגעו מהמצב: "ימי הקורונה הם ימים לא פשוטים ומאתגרים מאוד וכמו כל המשק הישראלי, גם אנחנו הכדורגלנים נפגענו באופן קשה. צריך להבין שמעבר לשחקני הכדורגל יש מעטפת של אנשים שמתפרנסים (אפסנאים, פיזיותרפיסטים, מאמני מחלקת נוער). אני מודע לזה שאוהדי כדורגל רוצים את המפלט של 90 הדקות ולעודד את הקבוצה שהם אוהבים ולבי איתם על כך שאין ביכולתנו לספק להם את הבריחה הזו וקצת להתנתק מכל הצרות שפוקדות אותנו. אנחנו מתמודדים עם מגפה שלא הכרנו, היא עצרה עולם שלם. עוד קצת סבלנות ומשמעת עצמית כאזרחים ונחזור לחייך במגרשים".

אופיר מזרחי מהפועל חיפה שמר על פרופורציות: "כל השגרה שלנו נעלמה ברגע אחד וברור שזה לא נעים להיות במצב הזה, אבל הכל מתגמד כשמדובר במגיפה עולמית ולבי יוצא לכל המשפחות שאיבדו את קרוביהם. ברור שיש פגיעה כלכלית, אבל שוב אני חוזר ואומר, הכל מתגמד כשמדובר בחיי אדם! אני בטוח שאוהדי כל קבוצות הכדורגל וכל ענפי הספורט יושבים בבית ומחכים לחזור וליהנות מהספורט, הם מתגעגעים ואנחנו מתגעגעים הרבה יותר ומחכים כבר לפגוש וליהנות איתם ביחד. רק בריאות לכל עם ישראל ושהכל יעבור במהרה".

זלקה.
זלקה. "אוהדי הכדורגל רוצים את המפלט" (אריאל שלום)

עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים, הדגיש את חשיבות הספורט לציבור בארץ: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר כרגע זה הבריאות של כולנו ולפי הימים האחרונים זה הולך ומשתפר. אני מקווה שכולם יקשיבו להוראות ולאט לאט נצא מזה. כמובן שהספורט חסר לכולנו, אוהדים, שחקנים וכל חובבי הספורט. חשוב מאד שיתחילו לגבש תכנית חזרה למגרשים כי ספורט במדינה כמו שלנו הוא הכרחי וקריטי לכל כך הרבה אנשים וגופים. מעולם לא דיברתי על כסף וזה פרט שולי, כרגע כולם יודעים שכל המשק נפגע. אני מקווה מאד שימצאו פתרונות לעזור לכולם, מאמין בראש הממשלה שלנו יותר מתמיד. מעולם לא דיברתי על כסף וחוזים".

גם שחקנה של מכבי הרצליה, לירוי צעירי, דיבר בגלוי על התחושות: "אתחיל בכך שהתקופה הזו לא פשוטה. כדורגל זו הפרנסה והעבודה שלנו שאנחנו כל כך אוהבים. קשה לנו ללא הכדורגל. מצד שני, המצב לא מאפשר כרגע את לחזור לשחק ואנחנו מחכים להנחיות משרד הבריאות. חייבים לחזור למגרשים ומהר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי