התלבטות לגבי סיינסבורי, חזיזה ינותח. צפו באימון מכבי חיפה

ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה | מכבי חיפה

בלבול רוצה להשאיר את הבלם ואת סלליך שהקבוצהמחזיקה באופציה עליהם, אך הדבר תלוי בין היתר בנושא הכלכלי. הקשר סובל מבקע מפשעתי, ליו ואשכנזי הפצועים לא התאמנו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שמשרד הבריאות אישר לקבוצות ליגת העל לחזור לאימונים מבקבוצות של עשרה, גם מכבי חיפ השבה היום (חמישי) לאימונים באותה מתכונת במתחם בכפר גלים. הקבוצה של מרקו בלבול הייתה הראשונה שהחליטה לחזור לאימונים בזוגות והבוקר, קיבלו שחקני הקבוצה הוראה להגיע בשתי קבוצות למתקן האימונים. הקבוצה רשאית לקיים אימון עם כל שחקני הקבוצה על המגרש, תוך שמירה על ההנחיות, אבל שם החליטו כי האימון יתחלק לשניים.

בנוסף, לכל השחקנים נבדק החום בכניסה למתחם והאימונים עצמם נערכו בהקפדה יתרה ותחת פיקוחו של רופא הקבוצה, ד"ר אברהם ברבר. מי שלא הגיעו לאימון הם הקשרים דולב חזיזה ויובל אשכנזי (עבר לאחרונה ניתוח בכתפו ואמר כי הוא מקווה לחזור בחודש יוני) והמגן ליו קסטייאנו שסובל ממתיחה. חזיזה סובל מבקע מפשעתי פשוט והתלונן על כאבים בימים האחרונים, לכן הוחלט כי יעבור ניתוח כשמשך ההחלמה המוערך הוא שלושה שבועות. השוער גיא חיימוב ממשיך בהליך השיקום.

בנושא אחר: עתידם שלא פחות משלושה שחקנים נמצא על הפרק. לקשר סינטיהו סלליך הובהר כי יוזמן לשיחה על עתידו מיד לאחר החזרה לאימונים מלאים. הקבוצה מהכרמל מחזיקה באופציה לגבי סלליך וארנסט מאבוקה. לגבי האחרון, מרקו בלבול רוצה שימשיך אך המגן יצטרך להסכים לקיצוץ שיחול על כל הקבוצה.  טרנט סיינסבורי הוא השחקן השלישי. הבלם שהושאל מ-פ.ס.וו איינדהובן מחזיק בחוזה יקר, ולא ברור האם במסגרת הקיצוצים חיפה תחליט להשאיר את אחד השחקנים היקרים במועדון, שחוזהו בצירוף מענקים וללא הקיצוץ האחרון מגיע לכ-400 אלף יורו.


לא סובל מחום. ארנסט מאבוקה באימון (מכבי חיפה)


מאבוקה ועוואד במהלך האימון (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי