יואב כץ הזהיר את השחקנים: "האלטרנטיבה תהיה גרועה יותר"

יואב כץ, שניר טליאס
יואב כץ, שניר טליאס | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה נותרה הקבוצה היחידה מהפלייאוף העליון שטרם חזרה להתאמן ולא נראה שהסחבת עומדת להסתיים. הבעלים הסביר: "רוב השחקנים מצדדים בי, אחרים מתנגדים". מחלוקת גם מול הזרים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

למעט הפועל חיפה, כל קבוצות הפלייאוף העליון חזרו להתאמן תחת מגבלות ובהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות. כידוע, ראשי המועדון האדום טרם הגיעו לסיכום מול השחקנים על מתווה הקיצוץ בחודשים מרץ, אפריל, מאי ויוני ועושה רושם שהסחבת בין הצדדים לא עומדת להסתיים בקרוב.

לאחרונה הסכימו שחקני הפועל חיפה לקצץ כ-50 משכרם והמחלוקת בין הצדדים נותרה הדרישה שלהם להכניס סעיף בנוגע למענקים שמגיעים להם בעקבות העלייה לפלייאוף עילון. מי שרתח על כך הוא הבעלים יואב כץ, שטען כי הנושא לא הוזכר לאורך המגעים והבהיר כי סוכם מראש שהמענקים ישולמו רק בעונה הבאה.

השבוע הודיעו נציגי ארגון השחקנים על עצירת המשא ומתן והעבירו ביקורת חריפה על ההתנהלות של ראיש הפועל חיפה. במקביל, כץ הכעוס התייחס לסאגה בשיחה עם ספורט1 והבהיר: "אני מאמין שנחזור להתאמן בקרוב. אני מדבר עם השחקנים וחלק גדול nvo מצדד בי. יש גם כאלה שמתנגדים. אני מצפה מהם להגיע לסיכום במהרה, כי האלטרנטיבה תהיה גרועה יותר", הזהיר הבעלים.

במקביל, ראשי הפועל חיפה החלו בשיחות עם השחקנים הזרים, כאשר הדרישה הייתה לקצץ גם להם כ-50 משכרם. לספורט1 נודע כי חלקם צפויים להסכים, אך זאת בתנאי להארכת חוזה לעונה הבאה, ואילו אחרים דורשים להפחית סכום נמוך יותר מזה שביקשה הקבוצה. יש לציין כי רק השוער יסמין בוריץ' מחזיק בחוזה לעונה הבאה.


הסחבת בעיצומה. יואב כץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי