דולב חזיזה צפוי לצאת לניתוח בגרמניה ביום חמישי

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה התאמצו להשיג טיסה בהולה כדי שהקשר יחזור לפני פתיחת הפלייאוף: "הוא שחקן חשוב אך הבריאות מעל הכל". כשישוב לישראל יהיה עליו להיכנס לבידוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לקדם את אימוניה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגות. הירוקים חילקו את השחקנים לשתי קבוצות שמגיעות בשעות שונות למתחם בכפר גלים. "החלטנו להקפיד יתר על המידה, אנחנו פועלים על פי ההוראות של הצוות הרפואי", אמרו בקבוצה מהכרמל.  מי שלא מתאמנים עם השחקנים על כר הדשא הם השוער גיא חיימוב שצפוי להצטרף לאימונים עד סוף חודש מאי כמו גם הקשר יובל אשכנזי שעשוי לחזור לאימונים מלאים ואף יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחקי הפלייאוף במידה והליגה תחזור בחודשי מאי ויוני.

שחקן נוסף שלא מתאמן הוא הקשר דולב חזיזה ששוב סובל מבקע במפשעה. שלשום (חמישי) הירוקים אף הודיעו כי השחקן יעבור ניתוח לאחריו יידרש למנוחה של שלושה שבועות. בסוף השבוע עמלו ראשי המועדון וגם בסביבת השחקן כדי למצוא לו טיסה בהולה לגרמניה כדי שיעבור את הניתוח אצל אחת המדינות המומחיות באירופה. לספורט1 נודע כי בשעות האחרונות נמצאה ככל הנראה טיסה ליום חמישי אליה ייצא חזיזה בצוותא עם אחיו ואז יחזור לישראל יצטרך להישאר בבידוד על פי ההנחיות של משרד הבריאות.

הירוקים ניסו למצוא טיסה כמה שיותר מהר בכדי גם להחזירו לקראת משחקי הפלייאוף ומקווים כי אכן יוכל הקשר לטוס כבר השבוע לגרמניה לאותה רופאה שניתחה גם את הבלם רמי גרשון. כזכור, חזיזה כבר סבל מאותה פציעה לפני מספר שבועות אז הוחלט לדחות את הניתוח אבל בזמן השבועות האחרונים חזיזה שוב סבל מכאבים ולכן הוחלט לבצע מיידית את הניתוח. "דולב הוא ללא ספק אחד השחקנים החשובים שלנו אבל הבריאות היא מעל הכל ואנחנו מקווים שהוא יחזור אלינו במהרה", אמרו בכרמל.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בהמשך להודעת המועדון החלטתי להסביר קצת כמה דברים. לאחר תקופה חלומית ואין ספור משחקים היה עליי עומס, שבסופו של דבר גרם לבקע קטן באזור המפשעה. החלטנו שאלך לניתוח רק בסופה של העונה. כי לא הייתי מוכן לוותר על אף משחק בטח אחרי עונה שכזאת . את תקופת הקורונה (הארורה‍♂) החלטנו לנצל למנוחה בתקווה שזה ימנע ניתוח. לצערי הכאב נמשך. אז יוצא לניתוח אל תדאגו לא תשימו לב אפילו… וכבר חוזר בעזרת ה'. תודה לכולם אוהב המון

A post shared by ᴅᴏʟᴇᴠ ʜᴀᴢɪᴢᴀ (@dolevhaziza) on

חזיזה עצמו אף רצה להוסיף על הודעת המועדון דאז ואמר: "לאחר תקופה חלומית והרבה משחקים – סבלתי מעומס מה שגרם לבקע קטן במפשעה. חשבנו שאלך לניתוח רק בסוף העונה כי לא הייתי מוכן לוותר על אף משחק, בטח בעונה כזו. אלא שאת תקופת הקורונה (הארורה) החלטנו לנצל למנוחה בתקווה שזה ימנע ניתוח. לצערי הכאב נמשך. אז יוצא לניתוח אל תדאגו לא תשימו לב אפילו… וכבר חוזר בעזרת השם. תודה לכולם, אוהב אתכם". ב-23 הופעות העונה כבש חזיזה חמישה שערים ובישל עוד שבעה. אין ספק שמדובר באחד השחקנים החשובים ביותר במערך של מרקו בלבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי