בית"ר הודיעה לניצן על מימוש האופציה ותיפגש עם בן חיים

איתמר ניצן
איתמר ניצן | אריאל שלום

בעקבות האפשרות שהליגה לא תתחדש, במועדון לא לקחו סיכון והבטיחו את הישארותו של השוער. הבלם לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומסתמן שיעזוב, למרות ההערכה הרבה אליו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה לסוכניו של איתמר ניצן על כוונה לממש את האופציה לעונה הבאה, בית"ר ירושלים הודיעה גם לשוער עצמו, המשמש כאחד הקפטנים של הקבוצה, כי החליטה באופן רשמי לממש את האופציה. ההודעה התקבלה בצל החתימה של השחקן על חוזה קיצוץ של 25 אחוז לעונה הנוכחית בעונה הזאת ובעונה הבאה, זאת כמובן בתנאי שהאופציה תמומש.

במועדון הודיעו לסוכניו כי מיד לאחר חזרת הליגה הצדדים יישבו על הארכת חוזה, כך שיחתום על חוזה לשנתיים נוספות. ניצן, 32, הגיע לבית"ר ירושלים לפני שנתיים. תחילה הוא שימש כמחליפו של דודו גורש, אך לאט לאט הוא תפס את מקומו והפך לשוער הראשון של הקבוצה. העונה הוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים בבית"ר ירושלים ונמצא גם במעקב הצוות המקצועי של נבחרת ישראל.

בעניין אחר: במועדון מתכוונים להיפגש בקרוב עם הבלם טל בן חיים, זאת משום שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ההערכה היא שבן חיים יעזוב את הקבוצה, למרות ההערכה הרבה אליו במועדון ועל האופן שבו הוא מתאמן. העובדה שבית"ר תקצץ בתקציב בעונה הבאה, לא תאפשר לה ככל הנראה להחזיק את בן חיים כבלם מחליף. אור זהבי מרוויח סכומים נמוכים יותר ובמועדון רוצים לשדרג אותו, כשייתכן שיצטרף עוד בלם ישראלי. בלי קשר, המטרה של חוגג עדיין נותרה להשתחרר מהזרים שיוכל למכור בקיץ, גם במחיר בו רכש אותם.

ביום שישי ערכה הקבוצה אימון זום ולא הגיעה לבית וגן. אתמול נהנו השחקנים מיום חופש והיום (ראשון) תשוב הקבוצה למתקן האימונים שלה. מיכאל אוחנה ממשיך להגביר את קצב האימונים. ביום חמישי הוא ערך אימון עם פיזיותרפיסט המועדון ובמועדון מעריכים שאם הליגה תחזור בחודש יוני, הוא יוכל להיכלל בסגל. במועדון קיבלו החלטה עקרונית לפיה אופיר קריאף ושלום אדרי ימשיכו בעונה הבאה, אבל ההודעה הרשמית תצא רק לאחר פגישה עם הסוכנים שלהם.


צפוי לעזוב. טל בן חיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי