יקיר ארצי הרשים באימון, הקבוצה של אופיר קריאף שלטה

פרדי פלומיין, אלירן עטר
פרדי פלומיין, אלירן עטר | בית"ר ירושלים

בצל המגבלות של משרד הבריאות, בית"ר ירושלים קיימה אימון שכלל תרגול טקטי עם הכדור, פעילות אירובית וגם קצת משחקי טניס-רגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר אימון זום ביום שישי וחופש בשבת על מנת להתאושש, חזרו הבוקר (ראשון) שחקני בית"ר ירושלים לאימונים קבוצתיים. מתכונת האימונים הייתה דומה לזאת שהתקיימה עד כה, וכללה אימוני כושר, תרגול טקטי עם הכדור, פעילות אירובית וגם קצת משחקי טניס-רגל (הכל תחת המגבלות הנוכחיות של משרד הבריאות).

בשלב התרגולים של עבודה מול השער, הפתיע לטובה יקיר ארצי עם שלל הגבהות מדויקות, שפינקו את החלוצים שהגיעו לשער מול נתנאל דלויה ואיתמר ניצן. השוערים מצידם גרמו הרבה נחת למאמן השוערים, משה בן דוד, עם כמה הצלות נהדרות.

בטורניר הטניס-רגל הקבוצתי, שלטה ללא עוררין הקבוצה של אופיר קריאף. במשחקונים הצמודים ניתן היה לראות התעופפויות מדהימות – מספרות, חצי מספרות ובעיטות מהאוויר, כאשר "השופט" חיים שבו היה צריך להכריע לא פעם בין הקבוצות.

גם היום עברו השחקנים בין תחנות כאשר המאמן רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון, עבדו עם הסגל על טכניקה, מסירות וכושר. במקביל המשיך מאמן הכושר, טלמו דה אנדרס בעבודה המאומצת שנדרשת על מנת להחזיר את השחקנים לכשירות משחק מלאה. בימים שני ושלישי תמשיך הקבוצה באימונים, וביום רביעי (יום העצמאות) יקבלו השחקנים יום מנוחה נוסף.
 
 



אור זהבי מתעופף במהלך האימון (בית"ר ירושלים)

חזר לייך. מיכאל אוחנה (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי