אוהדי ב"ש במסר: "לא ניתן לפגוע במועדון. מי שיתבכיין ולא יקצץ – מקומו לא איתנו"

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

ארגון "אולטראסאוט" הביע תמיכה בנאמן והתייחס לראשונה לעזיבת ברקת: "מעתה נפעל כאגרוף אחד, אנו כאן כדי להישאר. התקופה הזו תעבור, נקנה מנויים כדי לשמור על התקציב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאוהדי הפועל באר שבע נמאס ממה שקורה בקבוצתם בחודש וחצי האחרון. מאז התפרצות נגיף הקורונה, המועדון הפך מבטוח ויציב ניהולית לכזה השורר בכאוס עם עזיבתה של אלונה ברקת, וסימן שאלה גדול מרחף מעל עתיד השחקנים הבכירים. ארגון האוהדים "אולטראסאוט" פרסם הלילה (בין שבת לראשון) הודעת ארוכה לפיה כל הארגונים השונים קיימו שיחות ביניהם, הסכימו על דרכי פעולה ויפעלו כאגרוף אחד למען עתיד המועדון.

המטרה הראשית הייתה בין היתר לפזר את הערפל, להודיע שהקבוצה לא תגיע לפירוק בשום פנים ואופן, להבטיח את קניית המנויים באותו היקף כמו בשנים האחרונות וגם העברת מסר תקיף לשחקנים לגבי כל אלה שיסרבו לקצץ בשכר.

"לאחר חרושת השמועות וחצאי האמיתות, אנו רוצים לעשות סדר בדברים ולפזר את הערפל שמרחף מאז ההודעה של אלונה", נכתב תחילה, בהתייחסות ראשונה של הארגון למה שקרה. "במהלך התקופה נפגשנו עם אלונה, שחקנים, הנהלה ועובדי המועדון ופעלנו מאחורי הקלעים", הובהר, "ונפעל כך גם בעתיד כדי להוביל את המועדון בחזרה למקום שכולם רוצים וראויים להיות בו. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאנחנו לא נחים ושלא ניתן לאף אחד לפגוע במועדון במכוון".

מאור מליקסון ואליניב ברדה. "הטריו" (דני מרון)

התוכנית הוגדרה כ"הבראה" למועדון ולתקציב. המנכ"ל הנוכחי אסי רחמים, עוזר המאמן אליניב ברדה ושחקן העבר האהוב מאור מליקסון הוגדרו כ"טריו" והאנשים שיובילו את המועדון. "אנחנו סומכים עליהם ועל כוונותיהם הטהורות", נכתב, תוך הבטחה שהם עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המאמן יוסי אבוקסיס והנאמן יונגר.

"קבוצה לא הולכת לפירוק בשום פנים ואופן", הובהר. השחקנים והאוהדים מבינים את המצב החדש שקורה בעוד מועדונים רבים בעולם". ואז הגיע המסר: "השחקנים והצוות המקצועי יקצצו כמה שניתן, ומי שלא יסכים לקיצוץ הרוחבי לא יישאר בהפועל באר שבע ומקומו לא איתנו. מי שיתבכיין במצב בו לאנשים אין פרנסה בבתים ועסקים קורסים ויבקש להרוויח 300 אלף דולר ולא 150 אלף דולר נטו – לא יהיה כאן".

ידוע כי תקציב הקבוצה יתבסס לפי הכנסות המועדון ועל כן הייתה קריאה לאוהדים למעין צו 8 להמשיך למלא את טוטו טרנר. "אנו האוהדים נרכוש מנוי כבכל שנה ונדאג שהתקציב יישאר בין חמשת הגבוהים בליגה, יש לנו אצטדיון נהדר". המסר הסופי היה אופטימי במיוחד: "התקופה הזו תעבור, המשחקים יחזרו ואנחנו ניתן הצגה ביציעים, השחקנים על המגרש והמועדון יירכש על ידי גוף או אדם פרטי שיהיה ראוי לו ויוביל אותו להצלחה".


אלונה ברקת. הקבוצה תתאושש מעזיבתה (לירון מולדובן)

אוהדים יקרים שבוע טוב,

נציגי ארגון האוהדים אולטראסאוט נפגשו עם נציגים מעמותת וסרמיליה, היציע המזרחי "בנצי", עמה יעמיק ונציגי אוהדים מכלל היציעים והוסכם פה אחד כי מעתה כולנו נפעל יחד אגרוף אחד בחזית מאוחדת למען ולטובת המועדון האהוב על כולנו.

לאור חרושת השמועות וחצאי אמיתות שמופצות בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובתקשורת הספורט בישראל אנו רוצים לעשות לכולכם סדר בדברים ולפזר את עננת אי הודאות שמרחפת מעל מועדון הכדורגל הפועל באר-שבע מאז ההודעה של אלונה על הפסקת פעילותה במועדון.

ראשית כל חשוב להדגיש שמהרגע בו פורסמה אותה ההודעה של אלונה ועד לרגע זה ארגון האוהדים לא הביע דעתו בנושא וזאת משום שרצינו להבין את התמונה במלואה ולשמוע את כל הצדדים ולקבל תשובות ברורות לגבי עתיד המועדון.

במהלך התקופה הזו נפגשנו עם אלונה, שחקנים, הנהלה ועובדי המועדון.
פעלנו מאחורי הקלעים ואנחנו עדיין פועלים ונפעל כך גם בעתיד על מנת להוביל את המועדון ביחד איתכם ועם כל הקהילה הנדירה הזאת שנקראת אוהדי הפועל באר שבע בחזרה למקום שכולנו רוצים וראויים להיות בו.

אנחנו יכולים להבטיח לכם שאנחנו לא נחים לרגע ושלא ניתן לאף אדם, גוף, או מערכת לפגוע במועדון הפועל באר-שבע באופן מכוון.

בכדי לצאת לדרך חדשה ומאתגרת לאחר ההחלטה שאלונה קיבלה יש לבצע תהליך הבראה למועדון והתקציב.
הצלחה בתהליך הזה תהיה היסוד הראשון והחשוב ביותר בשלב הבנייה מחדש ושימור המותג שנקרא הפועל באר-שבע.
זאת במטרה למציאת רוכש/ים שיחד איתנו יצעידו את המועדון לפסגות ושיאים חדשים בעתיד.

עיקרי הדברים לגבי תהליך ההבראה והמשך ניהול המועדון:

1. הטריו:
אסי רחמים, אליניב ברדה ומאור מליקסון הם ה"טריו" שלנו.
אלו הפרסונות שיובילו את המועדון בעתיד הקרוב (ומבחינתנו לכל החיים) ואנחנו סומכים עליהם ועל הכוונות הטובות והטהורות שלהם למען המועדון הזה בעיניים עצומות.

2. הטריו עובד בשיתוף פעולה מלא עם מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס והנאמן יונגר וזאת כמובן בכפוף לתקציב שיוגדר מראש ע"י צפי ההכנסות בעונת המשחקים הבאה.

3. תקציב הקבוצה בעונה הבאה יתבסס על הכנסות טבעיות של המועדון ובשביל להגיע ליעד הזה המועדון נאלץ לעשות קיצוץ רוחבי וכואב אצל כל המשתכרים הבכירים. החל משחקנים, צוות מקצועי, הנהלה וכו'.

4. סוכם כי עובדי המועדון הזוטרים לא יפוטרו ועיקר הקיצוץ יגיע מהמשתכרים הבכירים כפי שנכתב בסעיף 3.
עובדי המשק והמשרדים ישמרו על מקום עבודתם וזוהי החלטה נהדרת ואנחנו תומכים בה.

5. הקבוצה לא הולכת לפירוק בשום אופן!
השחקנים והאוהדים מבינים את המצב החדש (שהוא לא רק אצלנו אלא בכל המועדונים בעולם).
השחקנים והצוות המקצועי מצידם יקצצו כמה שניתן, מי שלא יסכים לקיצוץ הרוחבי לא יישאר בהפועל באר שבע ומקומו לא איתנו!!!

מי שיתבכיין במצב בו לאנשים אין פרנסה בבתים ועסקים קורסים ויבקש להרוויח 300 אלף דולר נטו ולא 150 אלף דולר נטו בעונה לא יהיה כאן.
יש מציאות חדשה ואנחנו ממליצים לכל המשתכרים הבכירים במועדון ובראשם השחקנים להתרגל אליה ולהגיע לפשרות בהתאם למצב, כל מי שמתנגד למתווה כדאי שיסתכל מסביבו מה קורה בקבוצות אחרות בארץ/בעולם ושיידע טוב מאוד שלשים מקלות בגלגלים של תהליך ההבראה למועדון לא ישתלם לו בשום צורה.

6. תקציב הקבוצה:
אנחנו האוהדים נרכוש מנויים בהמונינו כמו בכל שנה ונדאג לשמור על ההכנסות הטבעיות של המועדון מה שישמור על תקציב ראוי שיהיה בין ה 5 הגבוהים בליגה עם קבוצה טובה ותחרותית שתתמודד בצמרת.

יש לנו איצטדיון מעולה עם ראש עיר שאוהב את הקבוצה וימשיך לתמוך בפעילות המועדון, יש לנו את אסי, אליה ומאור. יש לנו אנשי עסקים וספונסרים שמחבקים את המועדון כבר שנים רבות, יש לנו את האוהדים הכי טובים בארץ בפער שזה הדבר הכי חשוב!
כל עוד יש לנו את זה ונישאר מאוחדים המועדון הזה יישאר בצמרת הגבוהה.

7. תקופה לא קלה עוברת על כולנו אבל אנחנו כאן כדי להישאר.
הקורונה תעבור, המשחקים יחזרו, אנחנו ניתן תצוגות ביציעים והשחקנים על המגרש והמועדון הזה יירכש על ידי גוף או אדם פרטי שיהיו ראויים ויובילו אותו בגאווה קדימה.

שבוע טוב לכולם, שמרו על עצמכם ורק בריאות לכל עם ישראל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי