חנן ממן חזר לאימוני בית"ר ירושלים, קונטה פצוע

חנן ממן
חנן ממן | דוברות בית"ר ירושלים

הקבוצה חזרה לבית וגן אחרי מנוחה, אזולאי נעדר מהאימון בשישי בשל הולדת בנו. בימים הקרובים תיערך פגישה מקצועית נוספת לקראת העונה הבאה. השחקנים מבינים: המועדון הולך לשינוי כולל במצבת הזרים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שלא התאמנה אתמול (שבת), בית"ר ירושלים חזרה היום לבית וגן. מי ששב לאימונים הוא הקשר חנן ממן, אחרי שבסוף השבוע התברר שאשתו נמצאה שלילית לקורונה ובסוף השבוע קיבלה שוב תוצאה זהה. הקשר ערך אימון רגיל עם שאר השחקנים ולמעשה סיים את ימי הבידוד.

שחקן נוסף שחזר לאימונים הוא שלומי אזולאי. החלוץ לא הגיע לאימון ביום שישי לאחר שאשתו ילדה. הבוקר גם הוא ערך אימון רגיל. בית"ר תתאמן לאורך כל השבוע וממתינה להודעה של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, כדי להחליט על רמת הקצב באימונים. מי שלא התאמן הבוקר הוא המגן אנטואן קונטה. הצרפתי סובל מרגישות בשריר והצוות המקצועי החליט לתת לו מנוחה עד שיחלים.

בימים הקרובים תיערך פגישה מקצועית נוספת לגבי העונה הבאה. כפי שנחשף לפני מספר שבועות בספורט1, הבעלים משה חוגג החליט להודיע על שינוי במדיניות הזרים – למכור את הזרים הבכירים שלו בסכומים שבהם רכש אותם ולהביא במקומם זרים בעלי פוטנציאל השבחה.

חנן ממן. שב לאימונים (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי