עידן ורד: "אין סיבה שליגת העל לא תחזור לפני ליגות באירופה"

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

קפטן בית"ר ירושלים התגייס לקמפיין למען החזרת הכדורגל וכתב: "אם לא נשוב לשחק, יהיו השלכות חמורות מאוד לשנים הבאות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה לאחר שהחל קמפיין "תחזירו לנו את הכדורגל" על ידי מנהלת הליגות וקבוצות ליגת העל, הבוקר (שני) גם קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד, התגייס למאבק וניצל את עמוד האינסטגרם האישי שלו כדי להפיץ את המסר.

"אני חושב שזה הכרחי להחזיר את הליגה בהתאם להנחיות משרד הבריאות", כתב ורד, "המצב של ישראל מצויין ביחס לעולם, הליגות חוזרות ברחבי אירופה בקרוב, אין סיבה שבישראל לא יחזרו אפילו לפני כולם כאשר מספר המחלימים גדול ממספר החולים ורק כ-300 חולים נותרו בבתי החולים".

עוד כתב הקשר: "אם לא נחזור לשחק העונה, יהיו השלכות חמורות מאוד לשנים הבאות בהיבט הכלכלי וזו תהיה פגיעה קשה לענף כולו. מאחל בריאות לכולם ומקווה מאוד שבקרוב כולם יחזרו ליהנות מהספורט מספר 1 בישראל על המסכים, לפחות".


הפוסט של עידן ורד בעמוד האינסטגרם שלו

בתוך כך, חנן ממן חזר אתמול לאימונים מלאים אחרי שיצא מבידוד וגם שלומי אזולאי הצטרף. אנטואן קונטה עדיין פצוע וישוב בהדרגה. שחקני בית"ר הגיבו על האפשרות שהליגה תחזור אחרי בידוד ואמרו: "אנחנו מצטרפים להתנגדות של שחקנים רבים בליגת העל ושל המנהלת. אי אפשר להיכנס לבידוד ולחזור לשחק כדורגל. נצטרך תקופת ביניים, או לעבור ישירות מהאימונים למשחק פעיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי