רזבוזוב: "סמוטריץ' חשף מה חושבים בממשלה". איתמר ניצן עקץ

איתמר ניצן
איתמר ניצן | אריאל שלום

לאחר דבריו של שר התחבורה ("בעולם באמת יש כדורגל"), חבר הכנסת אמר לספורט1: "הזלזול הזה כלפי הספורט מחלחל הלאה ובא לידי ביטוי גם בשאר השנה". גם שוער בית"ר ירושלים לא נשאר חייב

(גודל טקסט)
דבריו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' עוררו סערה גדולה בקרב חובבי ואנשי הכדורגל הישראלי. מוקדם יותר היום (שני) עקץ סמוטריץ' את רמת הכדורגל בישראל במהלך ישיבת הממשלה בנושא השלב השני של 'אסטרטגיית היציאה'. 

מי שנטלה את ההובלה הייתה שרת הספורט מירי רגב שהדגישה את החשיבות של החזרה המהירה למגרשים ומי שהתנגד לכך היה שר התיירות יריב לוין מ'הליכוד', שטען כי לא ניתן להחזיר את קבוצות הבוגרים לפעילות בעוד שקבוצות ילדים נמנעות ממגע. רגב עצמה זעמה וטענה כי "בכל העולם הקבוצות מתאמנות". בשלב זה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מ'ימינה' עקץ אותה ואמר: "בכל העולם זה באמת כדורגל".

ח"כ יואל רזבוזוב אמר לספורט1 בתגובה: "המסכות הוסרו. סמוטריץ' חשף את מה שבאמת חושבים בממשלה על הכדורגל בפרט, והספורט בכלל. הזלזול הזה כלפי הספורט מחלחל הלאה ובא לידי ביטוי גם בשאר השנה. אנחנו רואים את זה בא לידי ביטוי בחוסר השקעה במתקנים, בתקציבים ובסדר העדיפויות של הספורט, שתמיד נמצא בתחתית שרשרת המזון, וגם כעת בזמן הקורונה. סמוטריץ' בסה"כ אמר את מה שכל השרים חושבים על הספורט הישראלי".

רון קופמן כתב בעמוד הטוויטר שלו: "לא צריך להתלהב מהארכי פרימיטיב הזה. תן לו לעסוק במה שהוא יודע: להגן על ארגוני טרור יהודי. שיתמקד בקומי אורי ביצהר. בגדול זה עוד כסיל/טפיל מקולקציית האפסים המצחינה שהביע דעה". גם שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן לא נשאר חייב וצייץ עקיצה משלו. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי