בכדורגל הישראלי מברכים: "מצפים בכיליון עיניים גם לשובם של האוהדים"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

קבוצות ליגת העל חוגגות את החלטת הממשלה לחדש את עונת המשחקים: "החזרת ענף הכדורגל היא צעד חשוב בדרך להשבת החיים למסלולם"

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי חוזר ובגדול. ליגת הבורסה לניירות ערך תחזור לפעילות החל מה-30 למאי, בעוד הליגה הלאומית תחזור ב-1 ליוני. הערב (רביעי) הממשלה החליטה לאשר את המודל עליו סיכמו מנהלת הליגה ומשרד הבריאות, וקבוצות ליגת העל חגגו את הבשורה.

ממכבי חיפה נמסר לאחר ההחלטה: "אנו שמחים ומברכים על ההחלטה החשובה, לשוב ולשחק כדורגל.ו מודים למנהלת הליגות ולהתאחדות על עבודה נהדרת. מצפים בכיליון עיניים גם לשובם של האוהדים למגרשים"

אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע אמר: "אני מברך על ההחלטה לחזור לשחק בסוף חודש מאי. החזרת ענף הכדורגל היא צעד חשוב בדרך להשבת החיים למסלולם. אנו מצפים ומקווים לראות בעתיד הקרוב את אוהדינו במגרשים".

הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "אנו מברכים על הסיכום בין מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ומשרדי הממשלה, על חזרת הכדורגל הישראלי לפעילות החל מסוף החודש. תודה לכל הגורמים שהיו מעורבים בתהלך הארוך שבסופו התקבלה ההחלטה המרגשת. כמועדון הדוגל בהגינות בספורט, אנו מאמינים שההכרעה הספורטיבית צריכה להיות אך ורק על כר הדשא. זה אמנם לא יהיה אותו דבר בלי הקהל, אך ללא ספק מדובר בצעד ראשון ומשב רוח של אופטימיות בדרך לחזרה לשגרה".

גם האלופה, מכבי תל אביב הגיבה להחלטה: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב רוצה להודות למנהלת הליגות המקצועניות וליושב הראש, ארז כלפון, כמו גם לרשויות החוק השונות על המאמץ והעבודה הרבה שהושקעו והובילו לחזרתו של הכדורגל הישראלי. אנו עומדים בפני דרך ארוכה ומורכבת השזורה באתגרים רבים ואנו מצפים להמשך שיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת למצוא פיתרון הלוקח בחשבון את כל האתגרים העומדים בפני כולנו. אנו מחכים ליום בו כל אוהדי הכדורגל ישובו בבטחה לאצטדיונים לצפות בקבוצה שהם אוהדים, ושנוכל שוב לחוות משחק המתנהל בתנאים בהם נועדו לשחק כדורגל. בינתיים, אנו עושים את הצעד הראשון בדרך למטרה זו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון כתב: "אני מברך על ההחלטה הנכונה והמתבקשת להחזיר את שתי הליגות המקצועניות לפעילות. אמרנו לאורך כל הדרך, כי יש לעשות הכל לטובת הכרעה ספורטיבית על כר הדשא וחשוב שכך אכן יהיה. אני מבקש להודות לראש הממשלה, שרת התרבות והספורט, ראשי משרד הבריאות וכל מי שתרם להחזרת המשחק, מתוך אחריות גדולה ומחויבות לערכי הספורט.

היום הזה הביא עמו בשורה חיובית, אבל לפנינו דרך ארוכה לשיקום הענף. המדינה תהיה חייבת להתגייס לטובת מאות מועדונים ואלפי כדורגלנים, בוגרים וצעירים, שמשבר הקורונה מאיים על עתידם הספורטיבי והחברתי. ברור לי כי כולנו חלמנו על חזרה אל מול יציעים מלאים, אבל בעת הזאת הדבר אינו אפשרי. נקווה כי בעתיד הקרוב הדבר יתאפשר. איחולים לשחקנים, לשופטים, לבעלים ולכל מי שהמשחק כל כך יקר להם. נצפה בכם מהמרקע ונייחל לבריאות שלמה".



הפועל חיפה בירכה גם היא על החזרת הליגה: "בהחלט בשורה משמחת. תודה למקבלי ההחלטות במדינה שאישרו וקיבלו את ההחלטה החשובה הזו וכמובן לאנשי המנהלת וההתאחדות שעשו הכל כדי להחזיר את הליגה לפעילות. אנו מצפים ליום בו נוכל לשחק מול אוהדים ומול הקהל שלנו".

גם ארגון השחקנים בירך על החזרה למשחקים: "לאחר מאבק עיקש שנוהל בנושא, מודים לשרת הספורט הגברת מירי רגב על ההחלטה החשובה וליו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, על המאבק הבלתי מתפשר בנושא מול גורמי הממשלה".

מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף: "השחקנים כבר מתגעגעים למגרשים ורוצים לחזור לשחק. חשוב לציין שמדובר בהישג חשוב של יו"ר המנהלת שהוביל את המהלך ושל השחקנים שהתגמשו הרבה בשביל לחזור לשחק." ראש חטיבת הספורט, ניר אלון: "אנחנו מחכים למשחקים ומחבקים את השחקן ה-12 שלנו על המגרש – הקהל הנפלא שלנו, ומקווים להיפגש בקרוב. עד אז נתראה על המסכים. הענפים המובילים במדינה – הכדורגל והכדורסל – חייבים לסיים את העונה."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי