השחקנים ישובו לאימונים, בחדרה מקווים שלוסיו יישאר עד סוף הפלייאוף

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

במועדון בירכו על המשך הליגה: "התגעגענו לכדורגל ונשמח לחזור לנצח", האימונים יחודשו עד תחילת השבוע הבא. בקבוצה יחלו במרתון של שיחות בנוגע לקיצוץ. החלוץ מחזיק בחוזה עד סוף מאי ועשוי לעזוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה היה חשש שהעונה תבוטל ולכן לא מיהרו להחזיר את השחקנים לאימונים ראשוניים, כשסגל השחקנים עדיין היה בחל"ת. אולם, לאור הבשורות אתמול עם חידוש הכדורגל בסוף חודש מאי, יחזרו שחקני הקבוצה לאימונים בסוף השבוע או לכל המאוחר ביום ראשון, ויגבירו את ההכנות לקראת הפלייאוף התחתון.

במועדון אומנם רצו בתחילה לסיים כבר עכשיו את העונה בכדי לחסוך עלויות כספיות אבל בירכו על ההחלטה ואמרו: "כולנו מתגעגעים ואוהבים את המקצועי ולבטח רוצים לרשום עוד ניצחונות בעונה שלנו,  אבל מצד שני אנחנו גם לא רוצים ליפול כלכלית וניערך בהתאם". במועדון למעשה מתכננים להתחיל במרתון שיחות מול השחקנים הישראלים והזרים בכדי למצוא את המתווה עד לסיום העונה הקרובה שכאמור תתארך עד חודש יוני, כשהחוזים מול השחקנים הם עד סוף חודש מאי.

"כולם צריכים להבין שהחיים לפני הקורונה הם לא החיים אחרי הקורונה" אמרו במועדון מהשרון. מעבר לכך, גם השחקנים הזרים כבר הוזמנו בעבר לשיחות ונדרשו לקצץ כ-40 אחוז מהשכר העונה ואף חלקם שצפויים להמשיך בעונה הבאה כמו אוסטין אגידה והבלם ג'ונתן סיסה יידרשו לקצץ גם בעונה הבאה. עתידו של החלוץ לוסיו מרינאו לא ברור כאשר האחרון גם כן מחזיק בחודש עד סוף חודש מאי ואינו צפוי להמשיך בחדרה ורק אם יסכים לקצץ משמעותית בשכרו אז יישאר בחדרה עד לסיום הפלייאוף התחתון.

לוסיו. יישאר עד סוף הפלייאוף? (דני מרון)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי