אייל סגל על עזיבת גולדשטיין: "היו שדאגו לנסות להצית אש"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה פנה לקהל והתייחס למנכ"ל: "כולי תקווה שבסופו של הליך תמצא הדרך להשאיר את ניב". על חזרת הליגה: "ללא הצעד הזה, הערפל הכבד על העונה הבאה היה כבד שבעתיים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יממה לאחר שנודע כי ליגת העל תשוב לפעילות ב-30 במאי, עתידה של מכבי נתניה ממשיכה להיות לוט בערפל. אייל סגל, שעדיין משמש כבעלים אך כזכור הודיע על סיום דרכו, פנה לאוהדי הקבוצה באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון והתייחס לעזיבתו של המנכ"ל ניב גולדשטייןסגל פתח את דבריו: "חברי וחברותי לקהל, הימים המאתגרים לא פוסחים על איש ובמכבי נתניה ממשיכים בעשיה המותרת, בשקט התעשייתי המאפיין את דרכנו וכשיש סיבה אתם הראשונים לדעת, דרך האתר/עמוד הפייסבוק הרשמי.

"בארבע העונות האחרונות, הוביל ניב גולדשטיין את המועדון בצורה מופלאה וידע לנווט את כל המערכים כרב חובל עתיר ידע,  דרכו ובאמצעותו דרך המועדון החדשה, זכתה לשבחים מקצה לקצה. 

ניב דאג שמכבי נתניה תתנהל כחברה ציבורית, שבראשה עומד דירקטוריון פעיל, שמיום תזוזתי הצידה, הפך דומיננטי יותר ויותר. בסוף דצמבר, כשניב עודכן בתוכניותי, דאג להוציא מכתב על סיום דרכו, למניעת מעמסה על ממשיכי דרכי, כך מקובל בארגונים גדולים ורציניים. בשבוע שעבר, כשהנושא יצא לאור, היו שדאגו לנסות להצית אש מיותרת, במקומות בהם הכבאים עובדים שעות נוספות. כולי תקווה שבסופו של הליך תמצא הדרך להשאיר את ניב במועדון, במידה ולא, ימצא הדירקטוריון את המחליף הראוי.

"אני משוכנע שניב יעשה ככל שביכולתו, בדיוק כפי שעשה עד היום, על מנת לסיים את עונת המשחקים 2019/20 למופת ויסייע לכולנו להכין את עונת המשחקים 20/21, עונה שתדרוש מכל המעורבים, "לחשב מסלול מחדש" ולהתאים את גודלנו וציפיותינו לעולם בכלל ולכדורגל הישראלי בפרט, בעידן הקורונה וחברותיה העומדות בשער. אתמול התבשרנו על חזרה למגרשים, צעד ראשוני בהתרת ההגבלות והמגבלות, אך כדורגל ללא קהל אוהדים, זה לא באמת כדורגל, מצד שני אנחנו חייבים להתחיל לחזור לשגרה וללא הצעד המתבקש של החזרת הליגה, הערפל הכבד על העונה הבאה היה כבד שבעתיים. כולי תקווה ששבעת המשחקים האחרונים של העונה ישאירו לכולנו טעם של עוד לקראת עונת 20/21", סיכם סגל.


מה יעלה בגורלה של מכבי נתניה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי