טרנט סיינסבורי: "אני ומשפחתי לא נשכח את החוויה בישראל"

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

בלם מכבי חיפה התראיין באיטליה על תקופתו באינטר ("אף אחד לא ייקח ממני את זה שאני האוסטרלי הראשון ששיחק שם") וסיפר גם על העונה בכרמל: "מספקים המון אושר לאוהדים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

טרנט סיינסבורי, הבלם האוסטרלי שהגיע למכבי חיפה בקיץ האחרון, אולי לא הצליח להרשים יתר על המידה את אנשי הצוות המקצועי במועדון, אחרת לא הייתה התלבטות אם להאריך את חוזהו של המושאל מפ.ס.וו איינדהובן, אבל בריאיון שהעניק היום (שבת) באיטליה, הוא הזכיר לכולם שבשיאו הוא הגיע עד אינטר הגדולה.

בחורף 2017 הגיע סיינסבורי לנראזורי כמושאל מהליגה הסינית במטרה לחזק את החוליה האחורית של הקבוצה ולהוסיף לה עומק, אולם שיחק פעם אחת בלבד, במחזור סיום אותה עונה נגד אודינזה, למעשה בכלל עלה כמחליף לעשרים דקות. ולמרות זאת, הוא מצהיר: "אני האוסטרלי הראשון ששיחק עבור אינטר וזו עובדה שלעולם אף אחד לא יוכל לקחת ממני.

סיינסבורי נשאל כיצד הוא עובר את תקופת הקורונה בישראל: "אני בסדר גמור, נהנה מהשמש בישראל וזה גם נחמד להיות עם אשתי והילד בבית. אנחנו מחכים שזה יהיה סופית מאחורינו".


סיינסבורי (דני מרון)

על הרמה של ליגת העל: "בכנות, לא ידעתי למה לצפות מישראל. ידעתי שלא יהיה לי קל, אבל אני רוצה לחשוב שהתאקלמתי לחיים בישראל. אני ומשפחתי אוהבים הרפתקאות, לראות תרבויות שונות וחיים בסגנון אחר וזו בהחלט חוויה שלא נשכח. מכבי חיפה קבוצה פנטסטית שמשחקת מצוין העונה, אנחנו חבורה עם שחקנים צעירים רבים שהתפתחה לקבוצה נהדרת שמספקת המון אושר לאוהדים".

כיצד הרגיש לקבל הצעה מאינטר: "זה היה ערבוב של רגשות, הייתה התרגשות, לחץ ושמחה ביחד. לא ציפיתי בחיים לקבל הצעה כזו, חלמתי לשחק עבור אחד המועדונים הגדולים באירופה וזו הייתה עבורי התנסות נפלאה. אני יכול לומר שאני חלק קטן מההיסטוריה של אינטר, אחד המועדונים המפוארים והגדולים בעולם".


משחקו היחיד באינטר
: "אני זוכר עד היום את הרגע שאמרו לי להתחמם. הכל היה לא אמיתי, אמרתי לעצמי שעליי ליהנות מכל שנייה על המגרש. אני חושב שעשיתי את המוטל עליי וחשבתי בעיקר כיצד אני מראה את עצמי כמה שיותר. היה כדור קרן ואשקר אם אומר שלא חשבתי שאני יכול להבקיע. עבר לי בראש לעשות קפיצות קנגורו אם אכבוש מול האוהדים השרופים מאחורי השער. אני גם שמח ששיחקתי נגד אינטר 90 דקות בליגת האלופות עם פ.ס.וו".


ילבש ירוק גם בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי