הפועל ת"א חזרה לאימונים מלאים, קלינגר: "מקווה שההכנה תהיה אופטימלית"

ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב
ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | דוברות הפועל תל אביב

מאמן האדומים הודה: "זה מרגש מאוד אפילו, זה משהו שהיה חסר לנו מאוד למרות שהתאמנו תוך הקפדה על הכללים. יש לנו שלושה שבועות להתכונן כדי לעמוד ביעדים שלנו". בשלישי: משחק אימון נגד בני יהודה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חיוכים כאלה לא היו במתחם חודרוב כבר הרבה זמן. אמנם השחקנים התאכזבו מהודעת המועדון לפיה הפועל תל אביב ויתרה על האפשרות לשחק באירופה בעונה הבאה, אך היום (ראשון) בקבוצה שמחו מאוד לחזור לשגרה עם אימון מלא ראשון כולל מגע מאז התפרצות נגיף הקורונה. כזכור, לפני עצירת המשחקים האדומים העפילו לפלייאוף העליון לראשונה מזה שש שנים והגיעו גם לחצי גמר הגביע.

המאמן ניר קלינגר אמר: "זה מאוד מאוד מרגש אפילו הייתי אומר לחזור אחרי תקופה ארוכה לאימונים רגילים עם מגע ומשחקונים, זה משהו שהיה חסר לנו מאוד למרות שהתאמנו פחות או יותר עם שמירה על הכללים אבל זה לא אותו דבר כמו היום. אנחנו שמחים ומאושרים ומקווים שההכנה שלנו תהיה אופטימלית ושהשלושה שבועות האלה יספיקו לנו כדי לעשות את מה שאנחנו רוצים ולהגיע למה שאנחנו רוצים".

במהלך הפגרה הכפויה נפרדו מהאדומים מהקשר מצפון מקדוניה, סטפן ספירובסקי, שלאחר קשיים מסוימים דווקא השתלב היטב בקבוצה והיה חלק חשוב בפאזל, אך שוחרר לבקשתו. בכל מקרה, האדומים החלו בהכנות לקראת משחק פתיחת הפלייאוף נגד מכבי חיפה בסמי עופר, שכזכור, בפעם האחרונה בהם האדומים פגשו בקבוצה של מרקו בלבול הם הובסו 5:0. מחרתיים (שלישי) האדומים יפגשו את בני יהודה לניסוי כלים במשחק אימון.


ניר קלינגר (דוברות הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי