עידן חדש בבית"ר ירושלים: מציעה לזרים פחות מ-10,000 דולר

אנטואן קונטה , פרדי פלומיין
אנטואן קונטה , פרדי פלומיין | אריאל שלום

משיחות עם סוכני שחקנים, עולה תמונה שונה לגמרי ביחס להתנהלות בעונה שעברה. חוגג, שתכנן לקצץ עוד לפני עידן הקורונה, עשוי לצמצם גם את מספר בעלי התפקידים במועדון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים יוצאת לעידן חדש בכל הנוגע למדיניות הכלכלית שלה. עוד לפני מספר שבועות, כשהבעלים משה חוגג החליט לנסות ולמכור את השחקנים הזרים שלו ולהביא במקומם שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל השבחה, היה נראה שהמועדון נכנס לתקופה חדשה. אלא שמשיחות עם סוכני שחקנים ומתווכים שונים עולה כי המועדון מציע העונה סכומים נמוכים לשחקנים זרים צעירים, מה שמצביע עוד יותר על המגמה בעונה הקרובה. כך למשל, סוכן אחד סיפר כי "בית"ר מחפשת שחקן בסכומים שהיו נהוגים בתקופת טביב". סוכן אחר סיפר הלילה (בין ראשון לשני): "הם הציעו שכר חודשי של 6,000 עד 10,000 דולר לשחקנים. בעונה שעברה חוגג היה מוכן לשלם 20-30 אלף יורו לשחקן זר איכותי".

בבית"ר סיפרו כי חוגג תכנן לקצץ בתקציב עוד לפני עידן הקורונה. ההערכה אז הייתה שיפחית בעיקר בתקנים ולא יערוך קיצוץ רוחבי בשכר השחקנים. המציאות הזו אמורה לקבל משנה תוקף גם בכל הקשור למחלקת הנוער, שצפויה גם היא לעבור קיצוצים. חוגג אמנם לא יוותר על השילוב של שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת, אבל נראה כי עידן הקורונה לא יפסח גם על רשימת בעלי התפקידים במועדון, שעשויה להצטמצם. המאמן יוסי מזרחי עשוי להצטרף למחלקת הנוער, כדי לתרום מניסיונו לטובת קידום הכדורגלנים הצעירים, אבל מספר בעלי תפקידים עשויים לעזוב.

בינתיים, אחרי ההערכה שליוואי גרסיה יעזוב, במועדון משערים שגם אנטואן קונטה יעשה את הדרך לליגה בכירה יותר. בימים אלה החלו סוכניו לחפש עבורו קבוצה אחרת. במועדון רוצים לתת לשי קונסטנטין את המפתחות בעמדת המגן הימני.

בתוך כך, טל בן חיים הבלם, שלא התאמן אמש, חזר היום לאימונים. מבחינה מקצועית, הצוות התמקד בעיקר בתרגילים של הנעת כדור מהירה והשתחררות ממצבים בעייתיים במגרש. בית"ר תתאמן מחר ומחרתיים בבית וגן, וביום חמישי יתקיים משחק אימון נגד מכבי נתניה בנתניה, ללא נוכחות קהל ותקשורת.

קונטה. יעזוב את בית
קונטה. יעזוב את בית"ר בקיץ? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי