מזל וליידנר חתמו לחמש שנים בהפועל ת"א ויצטרפו לאימונים

שביט מזל
שביט מזל | הפועל תל אביב

החלוץ והמגן השמאלי, שבלטו העונה בקבוצת הנוער, חתמו על חוזה מקצועני ארוך טווח בשורות המועדון בו גדלו ויהיו חלק מהסגל של ניר קלינגר. משה סיני: "ניתן להם את הכלים להצליח, אך חובת ההוכחה עליהם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל חוזרת אט אט לשגרה, אתמול (ראשון) כידוע כולן שבו לאימונים מלאים הכוללים מגע וביניהן גם הפועל תל אביב, שכבר מחר תערוך משחק אימון ראשון לקראת תחילת הליגה בסוף חודש מאי, נגד בני יהודה.

במקביל, לסגל הקבוצה הבוגרת יצטרפו כעת שניים משחקני קבוצת הנוער, החלוץ שביט מזל שהעונה כבש שמונה שערים והמגן השמאלי דורון ליידנר, שחתמו על הארכת חוזה לחמש שנים ובעקבות ביטול העונה בליגת העל לנוער, יעמדו כעת לרשותו של ניר קלינגר.

נציג הבעלים, משה סיני: "מדובר בשני שחקנים מוכשרים שגדלו במועדון ויהיו חלק בלתי נפרד מהקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות. אנחנו ניתן להם כמובן את כל הכלים להצליח, אך חובת ההוכחה היא עליהם. זו החתמה אסטרטגית וחשובה שמראה על התהליך הבריא שעובר המועדון".


שביט מזל
אמר: "אני שמח מאוד להמשיך לשחק במועדון שתמיד תומך בי ונותן לי את כל הכלים להצליח, אני נרגש להיות פה ומקווה להוכיח את עצמי ולהראות את היכולות שלי על הדשא". דורון ליידנר: "אני נרגש לחתום בקבוצה ושמח לקשור את עתידי עם המועדון. זה לא הזמן לדבר הרבה, אלא להוכיח על המגרש ולהחזיר על האמון שניתן בי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי