עומר דמארי וחמישה שחקנים נוספים יזומנו לשיחות על עתידם

ז'איר אמאדור, עומר דמארי
ז'איר אמאדור, עומר דמארי | דני מרון

מלבד החלוץ, הנהלת הפועל תל אביב תזמן גם את פירסמן, לקס, הירש, אבו עביד ופרחאת. הסיבה: החוזים שלהם יסתיימו ב-30 במאי. שחקן בקבוצה: "אם רוצים שהם יהיו חלק מהסגל, יצטרכו לבוא לקראתם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (שלישי) כי הנהלת הפועל תל אביב תזמן שישה משחקני הקבוצה לשיחות על עתידם. הסיבה: החוזים שלהם יסתיימו ב-30 במאי, התאריך בו אמור להתקיים מחזור פתיחת הפלייאוף העליון בליגת העל. השחקנים שקיבלו כבר מסר כי יוזמנו לשיחות הם עומר דמארי, מרווין פירסמן, ניר לקס, עבדי פרחאת, שחר הירש ואיאד אבו עביד.

המטרה של הנהלת הפועל תל אביב היא להגיע להסכמה עם ששת השחקנים משום שהמתווה של חזרת הליגה קובע כי העונה תתחדש כאמור ב-30 במאי ותסתיים בתחילת יולי. מכיוון שהשישה לא מחזיקים בחוזה, הם אמורים לקבל הצעה מהנהלת הפועל תל אביב וזאת לאחר שבחודשים האחרונים, בעקבות משבר הקורונה, קיצצה ההנהלה 50 אחוז משכר הברוטו שלהם.

כזכור, בימים האחרונים התרחבה תופעה בליגת העל לפיה שחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה שוקלים שלא לעלות ולשחק במחזורים הראשונים של העונה המתחדשת אם הם לא יקבלו שכר בעבור השבועות האחרונים של העונה. שחקן בהפועל תל אביב אמר: "ברור שהשחקנים שלא מחזיקים בחוזה צריכים לקבל שכר. אם הפועל תל אביב רוצה שהם יהיו חלק מהסגל, אין ספק שבסופו של דבר יצטרכו לבוא לקראתם". 

בין השחקנים שזומנו. אבו עביד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי