בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי נתניה ובני יהודה למשחקי אימון

דן איינבינדר, מתיאה ליואיץ'
דן איינבינדר, מתיאה ליואיץ' | דני מרון

המועדון קבע שני משחקי אימון כחלק מההכנה לחידוש הליגה. בקבוצה בדקו אפשרות להביא ארצה שחקן זר למבחנים, אך העניין בוטל לנוכח האיסור של המנהלת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קבעה הבוקר (שלישי) משחק אימון שני בעידן הקורונה: היא תתארח ביום שני בשכונת התקווה אצל בני יהודה מחזיקת הגביע. עוד לפני כן, תתארח ביום חמישי אצל מכבי נתניה. במועדון החלו לבחון אפשרות למשחקי אימון נוספים, כשבימים הקרובים יפורסם לוח משחקי האימון שמטרתו היא להכין את הקבוצה לחידוש ליגת העל בתאריך ה-30 במאי.

שחקני הקבוצה קיבלו דף הנחיות מפורט ובו הנחיות משרד הבריאות, בנוסף לדגשים למשחקי אימון וכיצד הם אמורים להתנהל – זאת לקראת המשחק בשבוע הבא נגד הקבוצה של אלישע לוי. כזכור, היו"ר אלי אוחנה כבר הזהיר את השחקנים.

בנושא אחר, כמו כל קבוצות ליגת העל ששבו השבוע לאימונים מלאים, גם בבית"ר ירושלים קיבלו השבוע הוראה שלא להנחית שחקנים נבחנים עד הודעה חדשה. במועדון בדקו אפשרות להנחית למבחנים שחקן זר ממוצא אפריקני, אולם בשלב זה נאסר על קבוצות הליגה להנחית שחקנים מחו"ל שאינם נמנים על סגל הקבוצה הקיים. כמו כן, בהתאם להנחיה החדשה, במועדון לא יוכלו לבחון שחקנים מליגות נמוכות, כפי שנוהגת בית"ר ירושלים לעשות מעת לעת.

עידן ורד וחנן ממן. נקבע משחק אימון ראשון (דוברות בית"ר ירושלים)

במקביל, במועדון ממשיכים לחפש שחקני חיזוק, זרים צעירים שיוכלו להשתלב בקבוצה בעונה הבאה. בשל התפתחות נגיף הקורונה, במועדון מתקשים להגיש הצעות גבוהות על השחקנים הזרים, אך יחד עם זאת ההערכה היא שמשה חוגג יעשה כל מאמץ כדי למכור לפחות שניים עד שלושה מהזרים הקיימים ולצרף במקומם שחקנים צעירים. כידוע, בסגל בית"ר ירושלים רשומים חמישה זרים, בניגוד לרוב קבוצות הצמרת בליגת העל להן שישה זרים. המטרה היא לצרף תחילה זר צעיר, כשהמטרה היא לצרף שחקן זר על כל שחקן זר שיימכר. המטרה הראשונית היא למכור את ליוואי גרסיה ואנטואן קונטה, בתקווה שהשניים יביאו הצעות בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי