גם 105 דקות לא הספיקו: הפועל ת"א ובני יהודה נפרדו ב-0:0 במשחק אימון

דן מורי, עומר דמארי
דן מורי, עומר דמארי | הפועל תל אביב, רשמי

שתי הקבוצות הציגו מוטיבציה גבוהה אך היו לא מדויקות. האדומים היו טובים יותר והגיעו להזדמנויות, אולהה ואופק עובדיה הצעיר בלטו לטובה. בוזגלו ורודריגס הפצועים נעדרו

(גודל טקסט)

ביום ראשון חזרו קבוצות ליגת העל לאימונים מלאים, ואחרי שאתמול (שני) נפגשו מ.ס אשדוד והפועל באר שבע למשחק אימון, הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו בתיקו מאופס בשכונת התקווה. עבור הפועל תל אביב היה מדובר בניסוי כלים ראשון לקראת חזרת הפלייאוף העליון ב-30 במאי, בעוד הכתומים החמיצו את המטרה הזו, אך נמצאים בחצי גמר הגביע, בדומה לקבוצה של קלינגר.

ניר קלינגר פתח ב-11 עם עומר דמארי ועומרי אלטמן בחוד ההתקפה וכן עם שלושה שחקנים מקבוצת הנוער: דורון  ליינדר, אילי טמם ואושר דוידה הצעירים. אלישע לוי עלה בהרכב התקפי עם מתיאה ליואיץ' מתחת לצמד החלוצים מוחמד גדיר ודור ג'אן. המשחק התחלק לשלושה חלקים בני 35 דקות כל אחד, ושתי הקבוצות שותפו את כל השחקנים שהיו כשירים. האדומים הגיעו ליותר מצבים אך היו חלודים, כצפוי. מייקל אולהה שעלה מהספסל בלט יחד עם אופק עובדיה, קשר הכנף הצעיר שביצע מהלכים מסוכנים. שניים שנעדרו הם מאור בוזגלו ופיליפה רודריגס הפצועים (סובלים מרגישות בשריר)
 

הקבוצות עלו בהתלהבות רבה אך חוסר הדיוק וכמובן חוסר החדות ניכר. בדקה ה-13 הגיע איום ראשון במשחק, שיתוף פעולה בין שני הצעירים של הפועל תל אביב סיפק מצב ראשון: ליינדר המגן השמאלי מסר לדוידה שבעט מעל השער. בדקה ה-29 ג'אן היה קרוב לכבוש במתפרצת ומצא את הרשת החיצונית. המשחק נערך במתכונת של שלושה שלישים בני 35 דקות כל אחד. לאחר 35 דקות ראשונות ללא שערים, אוראל גרינפלד שרק להפסקה.

בני יהודה שמרה על אותם 11 גם בחלק השני, בעוד בהפועל תל אביב היו מספר שינויים, כשבין השאר עמנואל בואטנג ומרווין פירסמן עלו מהספסל. אופק עובדיה היה פעיל אצל האדומים שהחזיקו בכדור אך דווקא הכתומים כמעט כבשו, ואז יואב ג'ראפי שנכנס גם כן רשם יציאה מצוינת. 

מייקל אולהה החליף את עומר דמארי בהמשך והיה פעיל מאוד. הוא סידר מצב מצוין לרז כהן שנגח מעל השער, ובהמשך נגח בעצמו החוצה. גם אופק עובדיה הצעיר הרשים בכנף ימין של האדומים. כל שחקני הפועל שפתחו בהרכב הוחלפו. גם בתום השליש השני של המשחק לא היו שערים.

בפתיחת השליש האחרון, ניר לקס שלח מסירה נהדרת לעלי כנאנה שבעט חזק והשוער המחליף של הכתומים, יהונתן שאבו, מנע שער בהצלה נהדרת. עמית מאיר הצעיר שעלה מהספסל בשורות האדומים, הגיע למצב טוב ברחבה אך כדרר יותר מדי. כנאנה השתחרר מייד לאחר מכן לבעיטה אך בעט חלש.
 


הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, אמיר רוסתום, תאמבי סגס, שי מזור, מתיאה ליואיץ', מוחמד גדיר, דור ג'אן. כן שותפו: יהונתן שאבי, רועי בן שמעון, שי גולן, אריאל לזמי, ג'וזף מנסה

הרכב הפועל תל אביב: אריק ינקו, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, דורון ליינדר, שי אייזן, אילי טמם, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, אושר דוידה ועומר דמארי. כן שותפו: יואב ג'ראפי, אופק עובדיה, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, מייקל אולהה, רז כהן, עידן כהן, דני גרופר, ניר לקס, עידן כהן, עלי כנאנה, שביט מזל, עמית מאיר


האדומים חוזרים. הפועל תל אביב (הפועל תל אביב, רשמי)


הנה ה-11 של אלישע לוי (בני יהודה תל אביב, רשמי)


עומרי אלטמן (הפועל תל אביב, רשמי)


ניר קלינגר בפעולה (הפועל תל אביב, רשמי)


מוטי ברשצקי (הפועל תל אביב, רשמי)


מתיאה ליואיץ' מול אושר דוידה (הפועל תל אביב, רשמי)


אילי טמם הצעיר (הפועל תל אביב, רשמי)


אוראל דגני מול ליאור ז'אן (הפועל תל אביב, רשמי)


האוהדים צופים במשחק על הגג (הפועל תל אביב, רשמי)





הצוות המקצועי של בני יהודה (הפועל תל אביב, רשמי)

 

תאמבי סגס, שי אייזן, מוחמד גדיר (הפועל תל אביב, רשמי)


המאבק במרכז השדה (הפועל תל אביב, רשמי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי