בוזגלו נעדר בשל פציעה, קלינגר: "מרוצה מהגישה של השחקנים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | הפועל תל אביב

מאמן הפועל ת"א היה שבע רצון לאחר ה-0:0 נגד בני יהודה: "היינו טובים פיזית, לא הופתעתי, אבל היה חשוב לראות את זה במשחק. הצעירים השתלבו טוב". הקשר: "נתראה במשחק הבא"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) ניסוי כלים ראשון לקראת חידוש הפלייאוף בסוף חודש מאי, כשסיימה בתיקו 0:0 נגד בני יהודה בשכונת התקווה. האדומים, ששילבו בהרכב ארבעה שחקנים ממחלקת הנוער – דורון ליינדר, אושר דוידה, אילי טמם בנוסף לשי אייזן, יכולים לצאת מעודדים מהיכולת שהפגינו. אופק עובדיה הצעיר בלט בכנף ימין. מאור בוזגלו ופיליפה רודריגס הפצועים לא שותפו.

המאמן ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים והמוכנות הפיזית שלהם ביחס לתקופה הזאת. זה לא הפתיע אותי כיוון שאנחנו תמיד במעקב אחריהם וכך היה גם לאורך כל תקופת הקורונה, אבל היה חשוב לראות את זה גם באינטנסיביות של משחק. מעבר לכך, שחקני הנוער שמתאמנים איתנו מזה כמה חודשים השתלבו יפה מאוד. אנחנו ממשיכים הלאה למשחק ההכנה הבא לקראת החזרה לליגה".

בוזגלו, שלא שותף, העלה סטורי קצר לאינסטגרם וכתב: "לא שיחקתי היום בשל קצת עומס שסבלתי ממנו מהאימונים האחרונים, אבל נתראה במשחק האימון הבא".

כזכור, האדומים שמדורגים במקום החמישי והעפילו לפלייאוף העליון לראשונה מאז 2014, יפגשו את מכבי חיפה בסמי עופר ב-31 במאי. הביקור האחרון נגד הירוקים הסתיים במפלה קשה ותבוסה 5:0. הפעם הם רוצים שזה יהיה אחרת. להפועל נותר גם משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה.



עומרי אלטמן (הפועל תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי