בשבת: מכבי תל אביב תפגוש את הפועל רעננה בקריית שלום

עומר אצילי, איתי שכטר
עומר אצילי, איתי שכטר | מכבי תל אביב

אחרי שבאר שבע הפסידה לאשדוד ובני יהודה והפועל ת"א נפרדו בתיקו, האלופה הכריזה כי גם היא תערוך ניסוי כלים ראשון לקראת חזרתה של ליגת העל בסוף חודש מאי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל ב"ש והפועל תל אביב כבר קיימו משחקי אימון, גם מכבי תל אביב מעלה הילוך בבהכנות לקראת חזרתה של ליגת ב-30 בחודש מאי. הערב (שלישי) נודע כי האלופה תארח ביום שבת הקרוב (16 במאי) בקריית שלום את הפועל רעננה למשחק ההכנה הראשון שלה מאז התפרץ נגיף הקורונה והוביל לעצירת הכדורגל, לפני יותר מחודשיים.

משחק האימון מול נועלת הטבלה ייצא לדרך בשעה 17:00 במגרש האימונים של מכבי תל אביב ויהיה סגור לקהל ולתקשורת. אחרי 26 מחזורים בליגת העל, האלופה מובילה את הטבלה עם הפרש של שש נקודות על פני מכבי חיפה השנייה. במחזור הקרוב הצהובים יארחו את הפועל חיפה בבלומפילד ואילו הירוקים יתמודדו בסמי עופר מול הפועל ת"א.

לפני יומיים, לראשונה מאז ששבו לאימונים, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, שחקני מכבי תל אביב קיימו אימון מלא, ללא הגבלת מגע, על הדשא במתחם בקריית שלום. כזכור, כחלק ממתווה החזרה לפעילות היום הוא גם היום הראשון בו על כלל שחקני הליגה לשהות בבידוד ביתי, מלבד יציאה לאימונים ולמשחקים.

 


פרץ, גלזר וברסקי. בשבת: ניסוי כלים ראשון (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי