זהבי תוקף: "מספיק עם השקר הזה – חצי מדינה כבר בים"

ערן זהבי
ערן זהבי | דני מרון

חלוץ גוואנגז'ו ר.פ ונבחרת ישראל העביר ביקורת בחשבון האינסטגרם שלו על הדרישה מהשחקנים לשהות בבידוד. "על מי אתם עובדים תגידו לי?", כתב, שעות ספורות אחרי תסכול דומה מצד סבוריט

(גודל טקסט)

 ליגת העל תחזור לפעולה בדיוק בעוד שבועיים – בשורה גדולה עבור אוהדי הכדורגל וגם השחקנים עצמם, אלא שחלק מהכדורגלנים, כזכור, מתחו ביקורת על ההנחיות החדשות שמצריכות אותם להישאר בבידוד עד לסיום הליגה כשרק יציאה למשחקים ולאימונים תתאפשר. אל דבריו של מגן מכבי תל אביב, אנריק סבוריט בצהריים, הצטרף גם ערן זהבי שאמנם מתכונן לחזרת הליגה הסינית בסוף החודש אך כמובן מעודכן בכל מה שקורה.

משרד הבריאות אישר את פתיחת עונת הרחצה החל מיום רביעי הקרוב אלא שהציבור לא היה יכול לחכות ואלפים הגיעו לחופים כבר בסוף השבוע. זהבי הצטרף לביקורת ובסטורי שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "על מי אתם עובדים תגידו לי? נראה לי שמישהו לא שם לב שחצי מדינה כבר בים. מספיק עם השקר הזה".

 
כזכור, לפני תשעה ימים, טל מכלוף מהפועל כפר סבא תקף בצורה חריפה כשכתב בפוסט: "לא תיארנו לעצמנו שאנחנו השחקנים בסך הכל כלי להשגת כסף ותו לא". לאחר שהתלונן על לוח המשחקים הצפוף שכולל שני משחקים בשבוע לאחר פגרה בת חודשיים מאימונים".
 
 
עוד הוסיף: "דורשים מאיתנו להיות בבידוד ביתי למשך כל התקופה. בלי לשאול אותנו מה דעתנו על זה. בלי להבין שאנחנו בעלי משפחות עם המון צרכים שהם מעבר לאימוןמשחק והביתה. שתי ההחלטות מעידות באופן גורף שאף אחד לא חושב על טובתנו והבריאות הנפשית והפיזית. תחזירו לנו את הכדורגל אבל מה המחיר?"

ערן זהבי עם מסכה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי