הסיפור יסתיים? קונטה הורשה להתאמן אך נדרש להחזיר את 200 אלף השקלים

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

בבית"ר מקווים לשים קץ לסאגה: שיחות עם סוכנו הובילו לפשרה זמנית, אך על המגן להחזיר את כספי הביטוח ובכל מקרה לא ימשיך. וגם: כיצד יתמודדו עם צניחת מחירו של גרסיה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם סיפור אנטואן קונטה בבית"ר ירושלים עומד להסתיים? הצרפתי הורשה לקחת חלק בכל אימוני הקבוצה זאת לאחר שהובהר לו כי עליו להחזיר את כספי הביטוח שקיבל בשל הפציעה שעבר. הפיצוץ בין הצדדים, עליו פורסם לראשונה בספורט1, החל כאשר במועדון גילו שקונטה קיבל מעל 200 אלף שקלים לחשבון הבנק שלו במהלך התקופה בה נפצע והכסף לא הגיע לקופת המועדון.

ביממה האחרונה החלו שיחות עם סוכנו של קונטה על מנת להגיע לפשרה. לשחקן הובהר כי לא ישללו ממנו הזכויות המקצועיות, אך הוא יצטרך להחזיר את הכסף "על מנת להימנע מאי נעימות" – קיזוז הכספים המגיעים למועדון מכורח ההסכם.

כך או כך, במועדון כבר הוחלט שהמגן לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה בכל מקרה, כשהמטרה היא למכור אותו. שי קונסטנטין יהיה המגן המוביל בעונה הבאה ויצורף מגן נוסף. מעבר לכך, כפי שפורסם כאן בשבועות האחרונים, טל בן חיים לא ימשיך בקבוצה ולא ברור האם ימשיך לשחק והיכן. כבר עתה ברור שמחירו של ליוואי גרסיה יצנח. בית"ר תרוויח עליו משום שנרכש הקיץ בכ-600 אלף יורו בלבד, אך המחיר אותו דרש חוגג בעבר יירד לפחות בחצי.

ליוואי גרסיה. המחיר צנח לפחות בחצי (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי