עושה חשק לעוד: 2:4 אדיר להפועל ב"ש על מכבי נתניה

אלטון אקולטסה, רותם קלר, אלמוג כהן
אלטון אקולטסה, רותם קלר, אלמוג כהן | הפועל באר שבע

האורחת התגברה על ההפסד באשדוד עם חגיגת שערים. שהר בישל לז'וסוואה וכבש את השלישי, אקולטסה הכפיל וגאנם הבקיע את השער היפה במשחק. בצ'יראי וקורין צימקו

(גודל טקסט)

אחרי שבית"ר ירושלים הביסה מוקדם יותר היום (שני) את בני יהודה 0:3 בשכונת התקווה, גם הפועל באר שבע רשמה ניצחון ראשון מאז החזרה למגרשים עם 2:4 מרשים לא פחות על מכבי נתניה, במגרש האימונים של היהלומים, במשחק בו הוחלט לשחק במתכונת של שלושה שלישים של 30 דקות.

דווקא נתניה פתחה טוב יותר והייתה קרובה לעלות פעמיים ליתרון בדקות הראשונות, אילו חן עזרא ורועי קהת היו מדויקים יותר, אבל כפי שהקלישאה המפורסמת אומרת: "מי שלא כובש סופג", והפועל באר שבע ניצלה זאת עם בליץ מהיר ובו כבשה שלושה שערים תוך עשר דקות.


כבש את הגול היפה במשחק. קייס גאנם (הפועל באר שבע)

זה התחיל בדקה ה-21, לאחר מהלך שהתחיל אצל בן שהר והחלוץ הצליח למצוא את ז'וסוואה שבעט כדור חזק מחוץ לרחבה, כעבור שבע דקות אלטון אקולטסה סיים מבצע אישי אדיר עם בעיטה חזקה מזווית קשה, גם הפעם דני עמוס נותר חסר אונים ובדקה ה-31 שהר כבש את השלישי מעמדת נבדל, אבל השופט התעלם ומבשל השער הראשון ניצל זאת עם גול מדויק מול עמוס.

בדקה ה-57 נתניה התעוררה ופאטוס בצ'יראי כבש את השער המצמק מקרוב, אבל בהמשך באר שבע כבשה גול נוסף, ועוד איזה גול. בדקה ה-78 קייס גאנם שעלה מהספסל נכנס לרחבה באין מפריע ושחרר פצצה שפגשה את חיבורי הקורות, בדקה ה-83 נתניה קבעה את תוצאת הסיום עם נגיחה של רוי קורין אחרי קרן, אבל גם השער המצמק לא קלקל את השמחה של באר שבע, שנראה טוב הרבה יותר מהמשחק באשדוד ולכן גם התוצאה בהתאם.


שחקני הפועל באר שבע (הפועל באר שבע, רשמי)

הרכבים
מכבי נתניה: 
דני עמוס, מוחמד זבידאת, מתן לוי, טים הויבך, רותם קלר, אלמוג כהן, עומרי גנדלמן, רועי קהת, יונס מלדה, חן עזרא, גיא מלמד.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, עמית ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, אלטון אקולטסה, ז'וסוואה, דוד סימאו, אנתוני וארן, בן שהר.

מהלך המשחק
דקה 12: גיא מלמד במסירת עומק נפלאה מצא את חן עזרא באחד על אחד, אך הקשר בעט היישר לגופו של אוהד לויטה. החמצה גדולה של הקשר.

דקה 14: עוד הזדמנות ענקית לנתניה. מלמד בעט מזווית קשה ולויטה הצליח להדוף, קהת הגיע לריבאונד ונגח לשער ושוב לויטה עצר, בפעם השלישית קהת דחק מקרוב והפעם היה תורו של שיר צדק להרחיק מהקו. פתיחה טובה של נתניה.


כובש השער הראשון. ז'וסוואה (הפועל באר שבע, רשמי)

אוהד לויטה (הפועל באר שבע, רשמי)

דקה 21, הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:1! בהתקפה האמיתית הראשונה של האורחת, ז'וסוואה הצליח להכניע את עמוס עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אחרי מסירה של בן שהר.

דקה 28, הפועל באר שבע עלתה ל-0:2! אקולטסה פרץ לקלות לרחבה מצד ימין ובעט כדור חזק ושטוח לפינה הרחוקה והותיר את עמוס ללא מענה. מהלך נפלא של ההולנדי.


תומר יוספי (הפועל באר שבע, רשמי)

דקה 31, הפועל באר שבע עלתה ליתרון 0:3! אחרי שבישל היה תורו של בן שהר לכבוש. החלוץ אמנם היה בעמדת נבדל, אך השופט לא הבחין בכך ושהר לא התבלבל והכניע את עמוס.

דקה 57, מכבי נתניה צימקה ל-3:1! אחרי השער השלישי של באר שבע, המארחת נראתה טוב יותר וקצת לפני סיומו של השליש השני, פאטוס בצ'יראי שפתח את המשחק על הספסל, כבש מקרוב.



בן שהר מול דני עמוס (הפועל באר שבע, רשמי)

דקה 78, הפועל באר שבע עלתה ל-4:1! היה שווה להמתין, קייס גאנם המחליף הוכיח מדוע הציפיות ממנו כה גבוהות עם גול נפלא מחוץ לרחבה.

דקה 83, מכבי נתניה צימקה ל-4:2! רועי קורין בן ה-17, אחד השחקנים הכי נמוכים על המגרש כבש בנגיחה אחרי כדור קרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי