מכירת המנויים החלה, בית"ר ירושלים גייסה כסף עבור ספיר כדורי

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

המועדון מהבירה הוא הראשון שמוכר כרטיסים מנויים לעונה הבאה, כל הפרטים בפנים. וגם: משה חוגג, ההנהלה והשחקנים אספו 34,000 ש"ח שיועברו לכדורגלנית אשר חלתה בסרטן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל והכדורסל בישראל עדיין מחכים לעדכונים באשר לאפשרות שהם עוד יוכלו להגיע למשחקים העונה, אם לא העונה אז אז לפחות בעונה הבאה, וגם מנויי אף אחת מהקבוצות טרם התבשרו כיצד הם יפוצו על אותם משחקים שייערכו ללא קהל ואליהם הם לא יוכלו להיכנס. עם זאת, היום (רביעי) מועדון ראשון בישראל כבר החל לדבר על העונה הבאה וגם אישר פיצוי על עונת המשחקים הנוכחית.

בית"ר ירושלים הודיעה כי תאפשר לאוהדים להירשם ללא עלות כדי לשריין לעצמם מקום בטדי בעונה הבאה, על בסיס כל הקודם זוכה: "לאור חוסר הוודאות הגדול לקראת העונה הבאה בעקבות הנחיות משרד הבריאות, ולקראת האפשרות כי מספר המקומות ביציעי הקבוצה יוגבל, אנחנו מאפשרים לאוהדי הקבוצה להבטיח את מקומם בטדי בעונה הבאה, כאשר כללי המרחק יאלצו אותנו ככל הנראה לוותר על מושבים באצטדיון לטובת שמירת המרחק שיידרש.

"תחת הסיסמה 'תפוס את המקום שלך בטדי', יוכלו אוהדי הקבוצה להירשם ולהיות חלק מהחגיגה בצהוב שחור בעונה הבאה. ההרשמה תיפתח בשעה 16:00 (רביעי, 20.5.2020), כשהעדיפות ב-48 השעות הראשונות תהיה למנויי העונה הנוכחית ובית"ריסטים. כל שעל האוהדים לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את טופס ההרשמה ולהיכנס לרשימת ההמתנה", הודיעו הצהובים-שחורים.


באשר למשחקים שייערכו העונה ללא קהל הבהירו המועדון:
"לאור הפניות, תפצה הנהלת המועדון את בעלי המנויים שנפגעו מהמצב הנוכחי, כשהפיצוי יינתן בפתיחת עונת המשחקים הבאה".

בנושא אחר, משה חוגג, הנהלת הקבוצה והשחקנים אספו ביחד 34,000 שקל שיועברו לספיר כדורי, שוערת הכדורגל שחלתה במחלת הסרטן ותביעת הבוררות שלה נדחתה. הבעלים שוחח עם כדורי ואמר לה: "ואהבת לרעך כמוך היא דרך חיים אצלנו ואנו מקווים שסכום הכסף יעזור לך בהתמודדות הקשה. אני אשמח שתגיעי ותעודדי אותנו בטדי ברגע שיתאפשר".

כדורי התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה: "אני לא יודעת איך להודות לכם. זה מרגש. בתמורה לכסף אשמח לקחת חלק בפעילות שתחליטו לתרום למען החברה. תודה רבה לכל המעורבים בעניין".

מאוחר יותר, השחקנית מסרה את תגובתה לספורט1: "אני עדיין בהלם מהסיטואציה מכל התגובות והחיבוק שאני מקבלת מכולם מאנשים שאני מכירה ולא מכירה זה משהו מדהים! ומה שמשה חוגג ושחקני בית"ר וכל העוסקים שם במלאכה האנושיות שלנו עדיין פה והם מדהימים ומודה להם על הכל. כמובן שלא אקבל את זה כמתנה אלא אבוא ואתרום ממני ממה שרק אפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי