גורמים בבית"ר מאשרים: הסקאוט ועובדים נוספים בדרך החוצה

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הפרסום בשבוע שעבר לפיו חוגג מתכנן לפטר חלק מהעובדים שיצאו לחל"ת, הפך לשיחת היום במועדון. מקורבי הבעלים טוענים שהוא יפתח מחלקת סקאוט, אחרים מטילים ספק: "יש גבול גם ליכולת של אוחנה וברוש לקצץ"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר החליטו בבית"ר ירושלים כי חלק מהעובדים שיצאו לחל"ת לא יחזרו למועדון. ההחלטה הזאת, עליה פורסם בספורט1, הגיעה להנהלה ממשה חוגג, אחרי שזה כינס ישיבה בה הודיע על כוונתו להפחית משמעותית בתקציב לעונה הבאה – והפכה לשיחת היום במערכת, כזאת שלא עברה בצורה חלקה.

סקאוט המועדון, שנחשב לאדם אהוד וחרוץ במערכת, זומן לשימוע ביום ראשון לקול מחאת העובדים האחרים. "אם חוגג מקצץ בסקאוט, מה נשאר? מדובר בעובד מסור שאין ראוי ממנו להישאר חלק מהמועדון", אמר אחד העובדים אתמול. מקורב לחוגג הסביר אתמול כי בכוונתו לבנות מחלקת סקאוטינג רחבה, אך בבית"ר יש מי שמטיל ספק ביכולת לבנות מחלקה יעילה ורחבה, המונה מספר אנשים, בעונה בה חוגג מבקש לקצץ כמעט בכל רובד במועדון.

בשבוע שעבר הביעו מספר שחקנים את מורת רוחם מהמצב. אנחנו לא אוהבים, הם אמרו, את ההסדר שאליו הגיע משה חוגג עם העובדים שיצאו לחל"ת. מאחורי ההחלטה של חוגג מסתתר סיכום מוקדם יותר עם השחקנים. עוד לפני ההודעה על קיצוץ של 25 אחוז, מספרים אותם שחקנים, דובר על קיצוץ נמוך יותר, של 20 אחוז בלבד. אלא שאז פנו השחקנים הבכירים לחוגג והציעו לו "עסקה": קיצוץ של 25 אחוזים תמורת ויתור לבעלי השכר הנמוך יותר. בפועל, גם שחקנים בעלי חוזה נמוך קיצצו 25 אחוז ועובדים יצאו לחל"ת. ביום ראשון הקרוב, ייפול הפור במועדון.

"כנראה שניפרד מחלק מהחברים שלנו וזה מצער", אמר אחד העובדים במועדון. "נקווה שמישהו יתעשת וישאיר אותם. יש גבול אפילו ליכולת של אוחנה וברוש לקצץ".


חוגג עם אוחנה וברוש (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי