פלומיין יוזמן לבירור: "זה רק הקש ששבר את גב הגמל"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

לצעקות של לוי והוצאתו מהאימון, קדמו מספר אירועים במהלכם לא מילא אחר הוראות. בבירה טוענים שגם נתוני ה-GPS מראים על חוסר יציבות: "יש פעמים שהוא כאילו לא מבין אנגלית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מתכוונים לזמן את פרדי פלומיין לבירור, זאת בעקבות הוצאתו מהאימון אתמול (רביעי). במועדון הסבירו כי עוד לפני התקרית שבסיומה התבקש לעזוב את האימון, במהלך התקופה האחרונה קדמו מספר אירועים ונראה כי המקרה האחרון היה רק "הקש ששבר את גב הגמל".

כעת, מתבררים הפרטים שהובילו לאירוע. במהלך האימון פנה המאמן רוני לוי לעשות פעולה מסוימת בתרגיל שביצעה הקבוצה (ריצת ספרינט אחרי פס). לוי, שהרגיש שפלומיין מתנהל באיטיות, פנה אליו והבהיר באנגלית: "אני מבקש שאחרי המסירה תעשה ספרינט". פלומיין צעק ליד השחקנים "אוקיי, קואוץ'", אבל סיים את הפעולה בקצב שלו ורץ באיטיות. לוי הגיב ומיד צעק לעברו: "צא החוצה" בנוכחות השחקנים. פלומיין שאל מדוע, לוי המשיך לצעוק "צא החוצה" וכשהשחקן שאל שוב מדוע, המאמן השיב "כדאי לך לצאת עכשיו". פלומיין רץ החוצה והעימות הסתיים.

בבית"ר סיפרו אתמול כי פלומיין לא שומר על יציבות באימונים. "פעם הוא רץ מהר ופעם לאט, הנתונים שלו לא יציבים, הוא יכול לסיים אימון כשהוא ראשון במדד ה-GPS ובאימון שאחרי להיות אחרון", אמרו במועדון.

כך למשל, שחקנים סיפרו כי במהלך משחק האימון שהתנהל השבוע לוי פנה אליו מספר פעמים מהספסל כדי לבצע הוראות, אולם השחקן לא הגיב. "פעם הוא עושה מה שאומרים לו ופעם 'מושך כתפיים' כאילו הוא לא מבין אנגלית", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "יש לו פוטנציאל גדול, אבל האופי שלו יכול להרוס לו".


פלומיין. "פעם עושה מה שאומרים לו ופעם כאלו הוא לא מבין אנגלית" (דוברות בית"ר ירושלים)

ללא קשר לכל האמור לעיל, בבית"ר מתכננים למכור את השחקן בקיץ. "חוגג ימכור לא רק אותו ואת קונטה, אלא גם את גרסיה אם יוכל", הבהירו במועדון, כשכבר עתה ברור שהצעה טובה גם על עלי מוחמד עשויה להביא למכירתו.

בנושא אחר: בגלל שהותו של החלוץ ההולנדי בן ה-20 גלאופילו האסלביינק, שסיכם את תנאיו בקבוצה, בקפריסין – עדיין לא ברור מתי יגיע ארצה משום שיצטרך להיכנס לבידוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי