חוגג שוקל קיצוץ נוסף. פלומיין הוצא מהאימון: "עם גישה כזו, שיישאר בחוץ"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אריאל שלום

במסגרת השיחות עם ההנהלה, בעלי בית"ר העלה על הפרק אפשרות שהתקציב יירד עד 25 מיליון שקל. וגם: ביקורת קשה על הקשר, בן חיים לא ימשיך מעבר ליוני כפי שפרסמנו לראשונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
קשר בית"ר ירושלים, פרדי פלומיין, מיועד למכירה בקיץ הקרוב, אבל בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לוותר לו על גישתו המזלזלת. הבוקר (רביעי) הוצא הקשר מאימון הקבוצה על ידי המאמן רוני לוי, בטענה להתנהלות בעייתית. 

גורם במועדון סיפר לספורט1 בתום האימון: "פלומיין בחר לרוץ לאט כל האימון והוצא על ידי הצוות המקצועי. אם זו הגישה שלו, עדיף שיישאר בחוץ. הגישה שלו לא נכונה, זה לא יעבור לסדר היום, בטח לא אצל רוני לוי".

כזכור, אתמול הגיעה בית"ר לסיכום עקרוני עם שניים משחקניה על המשך דרכם, השוער איתמר ניצן סיכם לשלוש שנים ואופיר קריאף גם הוא קרוב לסיכום, בעוד כרגע אין הצעות על קונטה ופלומיין שבמועדון מנסים לקדם את עזיבתם וכן את מכירת ליוואי גרסיה, בין היתר לספרד.


פלומיין. התנהלות בעייתית באימון (אריאל שלום)
 

במקביל, במשרד הבריאות ומנהלת הליגה אופטימיים לגבי אפשרות שייכנס קהל בעונה הבאה. כזכור, על פי ההערכות, עשויה להתאפשר הכנסת קהל עוד העונה במשחקי הפלייאוף, בהגבלה מסוימת, אבל נראה שבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, נערך לכל האפשרויות. בשיחות עם יוסי בניון ואלי אוחנה, עלתה אפשרות לפיה בית"ר תעמיד תקציב של 25 מיליון שקל אם חוגג לא יוכל למכור מנויים בעונה הבאה. 

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, חוגג מתכנן להעמיד תקציב של 30-35 מיליון בלבד אם ייכנס קהל והוא הודיע לשניים כי הוא מתכנן קיצוץ רוחבי, שיכלול גם פיטורי של עובדים שיצאו לחל"ת. חוגג ביקש לפטר גם שני עובדים במועדון ולא נפסלת אפשרות שיגדיל את הקיצוץ ל-30 אחוז נטו, בהתאם להתפתחויות בשוק. אם התקציב של בית"ר יגיע לפחות מ-30 מיליון שקל, גם המטרות של הקבוצה ישתנו בעונה הבאה.

החישוב של חוגג הוא פשוט: מכירת פלומיין וקונטה, יחד עם הצעה טובה על גרסיה, בתוספת הקיצוץ הקיים והחיסכון של שכרם, וכן שחרור מספר עובדי מנהלה – והתקציב יירד באופן ניכר. כזכור, גם טל בן חיים אמור לעזוב בסוף העונה הנוכחית, מה שיפנה עוד מקום בתקציב. בבית"ר ירושלים אישרו כי הבלם טל בן חיים נפגש עם משה חוגג ויוסי בניון לגבי עתידו.

ועוד בבית"ר, כפי שפורסם בספורט1 בחודש שעבר, בן חיים לא ימשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה וצפוי לשחק עד חודש יוני. גורם בבית"ר ירושלים אמר: "בפגישה עם חוגג ואוחנה לא עלה נושא העונה הבאה, אלא רק המשך דרכו בחודש יוני. טל יסיים את העונה בבית וגן. הוא מקצוען ומגלה לויאליות למערכת".


חוגג ואוחנה, השבוע במשחק האימון (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי