מקורבי לקס ועידן כהן: הפועל ת"א הציעה להם לשחק בחינם

אלירן עטר, ניר לקס, יגאל פריד
אלירן עטר, ניר לקס, יגאל פריד | דני מרון

בסביבתם של הקשר והמגן, שצפויים לעזוב לפני הפלייאוף, סיפרו כי האדומים ציפו שהם ימשיכו עד תום העונה ללא שכר. דמארי, רודריגס, פירסמן, אבו עביד וגרופר קיצצו 50 משכר הברוטו עד ה-12 ביולי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 במהלך השבוע שעבר, הפועל תל אביב זימנה אתמול (רביעי) לשיחות את שחקני הקבוצה שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה במטרה לדון על המשך דרכם בקבוצה במהלך חודשים יוני ויולי, אז תושלם עונת 2019/20.

מי שלא הסכימו למתווה שהוצע להם וצפויים לעזוב את הפועל תל אביב הם המגן עידן כהן והקשר ניר לקס, כאשר מקורבים לשניים טוענים כי האדומים הציעו להם להמשיך לשחק עד תום העונה בחינם. לעומתם, עומר דמארי, פיליפה רודריגס, מרווין פירסמן, איעד אבו עביד ודני גרופר הסכימו למתווה שהוצע להם וימשיכו עד תום העונה. לספורט1 נודע כי המתווה שהוצע לחמישה שהסכימו הוא קיצוץ 50 משכר הברוטו עד ה-12 בחודש יולי.

כאמור, המטרה של הנהלת הפועל תל אביב היא להגיע להסכמה עם כל השחקנים משום שהמתווה של חזרת הליגה קובע כי העונה תתחדש ב-30 במאי ותסתיים בתחילת יולי. מכיוון שהשבעה לא מחזיקים בחוזה, הם קיבלו מהפועל תל אביב הצעה אחידה וזאת לאחר שבחודשים האחרונים, בעקבות משבר הקורונה, כבר קיצצה ההנהלה 50 אחוז משכר הברוטו שלהם.


בדרך החוצה? עידן כהן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי