חמשת השחקנים שהאריכו חוזה זומנו לפגישה ביולי לגבי עתידם

עומר דמארי, אנטואן קונטה
עומר דמארי, אנטואן קונטה | דני מרון

עתידם של דמארי, רודריגס, פירסמן, אבו עביד וגרופר יוכרע עד סוף העונה. ייתכן והאופציה על אבו עביד תמומש קודם. בסביבתם של לקס וכהן אמרו: "החמישה ישחקו בשכר והם בחינם כי הם לא שחקני רכש?"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב הודיעו לחמשת השחקנים שסיכמו על הארכת החוזה שלהם בחודש נוסףכי הם יזומנו בתחילת יולי לשיחות על עתידם בעונה הבאה. החמישה הם עומר דמארי, פיליפה רודריגס, מרווין פירסמן, איעד אבו עביד ודני גרופר. לגבי אבו עביד, להפועל יש אופציה לעונה הבאה והם ייפגשו עם סוכנו דודו דהאן בעניין הזה.

ניר לקס ועידן כהן טענו אתמול כי בהפועל הציעו להם לשחק בחינם עד תום העונה. גורם במועדון אמר הלילה כי "מדובר בשני שחקנים שמזוהים עם המועדון. מצפים מהם שירתמו לטובת המערכת". מקורב לאחד השחקנים אמר: "הם מציעים לחמישה שחקנים שכר של 50 אחוז מהברוטו ומצפים שדווקא הם ישחקו בחינם? מה זה אומר, שאם הם היו שחקני רכש מצבם היה טוב יותר?".

הפניה להתאחדות לכדורגל בבקשה לאשר כניסה מצומצמת של קהל למשחקי חצי גמר גביע המדינה, עוררה פליאה מסוימת. "מי שמאשר הכנסת קהל הוא משרד הבריאות, לא אנחנו", אמרו שם. הפועל תפגוש בעוד כשלושה שבועות את מכבי פתח תקוה במסגרת חצי הגמר הראשון. בני יהודה והפועל באר שבע תפגשנה במשחק השני.

שחר הירש לא זומן לפגישה משום שהוא פצוע. חוזהו של עבדי פרחאת מסתיים בסוף יולי ובהפועל תל אביב לא חתמו איתו על מתווה חדש.


שחקני הפועל תל אביב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי