הפועל ת"א ביקשה לאפשר כניסת קהל בחצי גמר גביע המדינה

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

האדומים פנו להתאחדות לכדורגל במכתב רשמי בהתבססות על ההקלות שאפשר משרד הבריאות: "נבקש לגבש תוכנית לכניסת אוהדים, ולו בכמות המינימלית ביותר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המתנה ארוכה בשל התפרצות נגיף הקורונה, ליגת העל תחזור ביום שבת הבא, ובחודש יוני ייערכו חצאי גמר הגביע. לפחות כרגע, לצד ההתרגשות מחזרת הכדורגל, האוהדים לא יוכלו להיות חלק מהחגיגה. בדיוק מהסיבה הזו הפועל תל אביב פנתה היום (חמישי) במכתב רשמי בבקשה לאפשר הכנסת קהל למשחקי חצי גמר גביע המדינה, שם תפגוש את מכבי פתח תקווה בתשעה ביוני.

"מועדון הכדורגל הפועל ת"א מבקש להסב את תשומת לבכם לסוגיה העומדת בפנינו, שכן חצאי גמר גביע המדינה, בדומה למשחקי הליגה, עתידים להתקיים ללא קהל", נכתב בפתח ההודעה, "זאת בהתאם לתנאים שהציב משרד הבריאות להחזרת הכדורגל לפעילות מלאה". האדומים מתבססים בבקשתם על ההקלות החדשות של משרד הבריאות.

"ההקלות מאפשרות פתיחת מסעדות, אולמות אירועים ואף תיאטראות ובתי קולנוע בקרוב, ועל כן נבקש מהגורמים הרלוונטים לגבש תוכנית שתאפשר כניסת קהל – ולו בכמות המינימלית ביותר, במהלך חגיגת חצי גמר הגביע".

שחקני הפועל תל אביב (אריאל שלום)

האדומים מבינים את השיקולים והחשש הקיים, "אך בהיעדר תוכנית אופציונאלית שניתן לאשר או לגנוז, לבטח לא תתאפשר כניסת קהל במשחקים אלה, גם לא בתפוסה חלקית.". עוד נכתב: "לאחר שראינו במספר משחקי אימון חסרי חשיבות (אוהדים צפו בתיקו המאופס נגד בני יהודה על הגגות) כי אוהדינו המסורים מגיעים בהמוניהם לתמוך בקבוצתם האהובה, עולה החשש כי אם לא תתאפשר כניסת קהל במעמד זה, אליו לא העפלנו מזה כשמונה שנים – תהיה התקהלות גדולה יותר מחוץ לאצטדיון בנתניה – סיטואציה שכל הגורמים כמובן רוצים להימנע ממנה, גם למען בריאות הציבור".

בהפועל, שם חוששים להפסדי עתק אם העונה הבאה תיפתח ללא קהל, חתמו את הבקשה כך: "המועדון רואה באוהדיו חלק בלתי נפרד מהגעת הקבוצה לשלבים המתקדמים בגביע וההעפלה לפלייאוף העליון. נודה על כל סיוע שיאפשר לאוהדינו להגיע לתמוך בקבוצה במשחקי חצי הגמר תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל".

אוהדי הפועל צופים במשחק ההכנה נגד בני יהודה (הפועל ת"א, רשמי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי