מוכנה למכבי תל אביב: ניצחון שלישי ברציפות להפועל חיפה

הפועל כפר סבא נגד הפועל חיפה
הפועל כפר סבא נגד הפועל חיפה | הפועל כפר סבא

אחרי 0:3 על הפועל חדרה ו-1:2 על הפועל עכו, חניכיו של חיים סילבס חזרו מפיגור ל-1:2 על הפועל כפר סבא בניסוי הכלים השלישי שלהם לקראת חזרת הליגה בעוד שמונה ימים. רעננה הובסה 4:1

(גודל טקסט)

שמונה ימים לפני שתתארח אצל מכבי תל אביב במשחק פתיחת הפלייאוף העליון (שבת ב-19:50, ישיר בספורט3), הפועל חיפה השיגה הבוקר (שישי) ניצחון שלישי ברציפות במסגרת משחקי ההכנה שלה לקראת שובה של הליגה, כאשר חזרה מפיגור ל-1:2 דרמטי על הפועל סבא.

האורחת מכפר סבא עלתה ליתרון מרגליו של קיזיטו (20), אך מיקי סיקי סירושטיין (40) והמחליף מהראן לאלה (86) סידרו להפועל חיפה ניצחון דרמטי והעניקו לא מעט ביטחון עצמי לקראת חזרת הליגה. כאמור, זהו ניצחונה השלישי של הקבוצה מהכרמל במהלך תקופת ההכנה, כאשר היא הביסה את הפועל חדרה 0:3 וגברה 1:2 על הפועל עכו.

המשחק נפתח בלחץ של כפר סבא, שהחמיצה שני מצבים קורצים, אך בדקה ה-20 היא כבר מצאה את הרשת לאחר שקיזיטו קיבל כדור רוחב מיהב אפריאט, ניצל שמירה לקויה של מיקי סירושטיין ודחק מקרוב את ה-0:1. רגע לפני הירידה להפסקה הפועל חיפה איזה את התוצאה, כשכדור קרן מדוד של גידי קאניוק מצא את סירושטיין, שכיפר על השער שספגה את קבוצות ונגח לרשת. 1:1 במחצית. בדקה ה-86 המשחק הוכרע על ידי המחליף מהראן לאלה, שמצא מקרוב את הרשת לאחר מסירה של ירין סרדל בן ה-19 וקבע 1:2 למארחת בסיום.


(דוברות הפועל חיפה)

רעננה הובסה
במשחק הכנה נוסף שנערך הבוקר, הפועל רעננה, שנאבקת על חייה בליגת העל ונמצאת במצב לא פשוט בטבלה, ספגה מהלומה מוראלית נוספת כשהובסה 4:1 על ידי הפועל קטמון מהליגה הלאומית. גוני נאור, רועי פדידה, אייל דנין ואחמד איברהים כבשו לזכות הירושלמים, יוג'ין אנסה רק צימק עבור החבורה של גל כהן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי