שוב מסתערת עליו: סראגוסה הגיעה להבנות עם ז'איר אמאדור

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | מאור אלקסלסי

ב"אס" דווח כי הקבוצה מליגת המשנה הספרדית סיכמה עם בלם מכבי תל אביב, אשר רצה לעבור אליה עוד בינואר ומנסה כעת להשיג את השחרור שלא קיבל בזמנו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שבחודש ינואר כבר דווח על סיכום בין הצדדים ובסופו של דבר הוא נשאר בישראל, ב"אס" פורסם היום (שבת) כי סראגוסה הספרדית שוב מסתערת על בלם מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. לפי הדיווח, בשבועות האחרונים הקבוצה מליגת המשנה מנהלת משא ומתן עם סוכנו של הפורטוגלי, שמצדו מנהל מגעים עם הצהובים כדי להשיג את שחרורו.

אמאדור, לו חוזה עד תום העונה הבאה בשורות האלופה, רצה לחזור לספרד כבר בחלון ההעברות של החורף, אך מכבי תל אביב סירבה לשחררו וסראגוסה ירדה ממנו. על אף שהיא עשויה לשחק בליגה הבכירה בעונה הבאה, תקציב השכר של סראגוסה צפוי לעמוד על כ-18 מיליון יורו בלבד וב"אס" נטען כי אין ביכולתה לממן רכש, לכן היא מציעה לצהובים שורה של בונוסים על הישגים בתמורה לשחרורו של אמאדור.

הפורטוגלי, כזכור, הגיע למכבי תל אביב מהואסקה בקיץ 2018 וזכה עם הקבוצה באליפות מרשימה בעונתו הראשונה. למרות שבעונה הנוכחית הפך לשחקן קבוע בהרכב של ולדימיר איביץ' והקבוצה נמצאת על המסלול לאליפות נוספת, בספרד סבורים כי הסיבה לרצונו לעזוב קשורה בכך שאשתו אינה מעוניינת לגור בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי